Toch waren de ritten niet slecht hoor. Maar gewoon standaard. Het leek wel alsof er een automatisch programma gedraaid werd.

Toch vonden de mensen die instapten dit blijkbaar niet erg, getuige hun vrolijke gezichten op de fotoโs.

De tweede Jumbo molen van Ordelman.

En de Power Dance van de Voer. Deze wip maakte er overigens wel degelijk een show van. En dit was ook te zien aan het aantal mensen wat keer op keer instapte.

VR 360 Simulator van Troost en Oudsen. Ik heb een keer een filmpje van iemand gezien die in zoโn stoel van een Simulator zat, met het verschil dat die stoel ook voor en achteruit, en ook zijwaarts over de kop kon.
Zou zoโn toevoeging bij de VR simulatoren niet een meerwaarde zijn op een kermis?

Fire Department van Ordelman.

Mooi en groots funhuis.

Laatst in Den Haag heb ik hem nog weer eens gedaan, en het blijft een goed huis!

En dat was de kermis in Veenendaal. Mooie editie dit keer in mijn ogen. Beter in ieder geval als vorig jaar.
Nu snel door naar Winterswijk, maar door vertraging ben ik daar nooit aangekomen, en ben ik beland in Dieren. Dus, geen Winterswijk, maar Dieren.