Hallo!
Nog steeds was er, na een stevige wandeling vanaf station Veenendaal centrum, een strakblauwe lucht te zien. Dit keer boven het evenementen terrein in Veenendaal.
En voordat ik verder ga, wil ik heel even kort terugkomen op het inmiddels gesloten topic op kermisclub.
Waar had hier eventueel de booster maxxx, of de Reactor moeten staan? Voor eventueel de Butterfly was er in mijn ogen wel ruimte beschikbaar. Maar voor die andere 2? Ik denk dat dat niet gepast had in de huidige opstelling.
Maar er is inmiddels genoeg over gezegd, dus laat ik het daar verder ook bij. Nu terug naar deze, in mijn ogen best goede, kermis.

Als eerste stond er deze Freak Circus, vroeger onder Roels, tegenwoordig helemaal opgeknapt onder Steenbergen. Maar toch trekt dit spookhuis me niet echt. Waarom weet ik niet echt, behalve dat ik spookhuizen met meerdere verdiepingen prefereer over spookhuizen met slechts 1 verdieping. Maar het kan best wel zijn dat een spookhuis met één verdieping toch erg goed kan zijn. Voorbeeld daarvan was, vroeger in ieder geval, de Ghost Castle van Smit.

Future World van Sterrenberg en Geven. Best een fraaie autoscooter.

Als je als iemand met een zwakke maag graag zou willen overgeven, had je in deze projekt 1 van Sipkema moeten stappen.

Het is erg lang geleden dat ik deze Projekt 1 zo goed heb zien draaien. Voor mensen zonder zwakke maag welteverstaan.

Bayern Labyrinth van Thomassen en v/d Donk. Het front ziet er leuk en kleurrijk uit, maar hoe het spiegelparkours binnen is, weet ik niet.

Breakdance van Sipkema. Vandaag met standaard ritten zonder show.

En voor deze Space Jam van Albers is vandaag hetzelfde te zeggen.