De relatief nieuwe scooter van Loosen. Vorig jaar was deze nieuw op de kermis, en eigenlijk is die dat nu nog steeds. Op zich vind ik dit een mooie autoscooter. Maar in mijn ogen hoop ik altijd dat een autoscooter in Duitsland een reizende discotheek is, en dat is deze verre van.
En dan zijn we het rondje alweer rond voor de eerste keer, en ben ik nog twee zaken vergeten te behandelen. Als eerste deze Feuer & Eis van Barth en Kipp uit Bonn.
Stiekem vind ik het niet meer dan een big apple on steroids, als ik er zo 1, 2, 3, aan denk. Maar sta ik er dan eenmaal voor, is het toch wel een impossante zaak. Alleen vind ik dat de ritten net wat beter kunnen.
En dan als laatste nog even deze Taumler van Janßen. En voor zover ik de foto’s van de database van polypweb kan geloven, heeft deze een restyle gehad.
En wat voor één zeg, als ik het vergelijk met de oude foto’s. Prachtig!
En dan ben ik 3 keer rond geweest, en is het tijd om te proberen de bushalte te vinden om weer verder te gaan. De bovenstaande 3 foto’s laten zien dat het nu best wel druk begon te worden, wat mijn kermishart echt wel goed doet.
Dit was mijn eerste grote kermis van het seizoen, en dit is echt genieten hoor. Vooral als ik dan voor de muziek express sta, met echt een fantastische show, en vervolgens de Excalibur er rakelings over heen zie vliegen!
Echt super!
Uiteindelijk loop ik voldaan naar de bushalte, en zowaar sta ik op de goede plek, en wordt ik niet zoals vorig jaar voorbij gereden.
Op naar Den Haag, naar de koningskermis!