Als je goed leest @Toine lees je dat ik slechts een mening heb, maar jij leest het blijkbaar als feit. Verder als je nog beter leest lees je wel degelijk de booster van Bakker. Wat betreft de formule 1 booster.. wanneer heeft die voor het laatst een kermis gedaan? En ik begin het een beetje zat te worden dat je continu negatief tegen anderen bent als ik je posts er op na sla. Dan zeggen ze dat Micha negatief is, maar die komt nog met tegenargumenten en vind ik helemaal niet zo negatief. Echter jou laatste rijtje met posts, daarvan vind ik dat de inhoud voor zich spreekt. Je mag faar anders over denken, prima. Maar ik ben er wel klaar mee, en dit is dan ook voorlopig mijn laatste post waarin ik op jou reageer, want blijkbaar doet men het toch verkeerd in jou ogen. Maar ook dit us weer een mening en geen feit..
Verder zijn we hier nu al een paar posts off topic, dus ik denk dat ik het hier maar bij laat nadat ik mijn mening nog even geef dat ik de bomber slechts enkele keren heb zien draaien en ik er niet echt van onder de indruk was, maar @Toine, nogmaals dit is een mening geen feit
Kleine edit voordat daar weer over gemiereneukt wordt. Inderdaad heb ik de booster van bakker hier niet genoemd. Was blijkbaar in een ander topic #feit voor dit topic in ieder geval