Als booster stond er de hell raiders van Elsinga. Een standaard booster die eigenlijk nergens in uitblinkt, maar wel een leuk thema heeft.

Verder als fun huis deze Heroes city XXL van Zuidema, wat toch echt een mooi huis blijft!

En als autoscooter, deze Crazy Cars part 2 van Elsinga.

En dan kom ik de Safari Trip van Reinders tegen! En ik vond dit al een mooie wip, maar in de avond is die nog mooier! Echt een plaatje!

Nederlands grootste spiegeldoolhof genaamd Viva Las Vegas van Arjaans was er ook te vinden.

Maar de publiekslieveling van deze kermis was toch wel deze Reactor van Boeveld. Toen ik er was gaf die echt extreem goede ritten weg.

Helaas leed dat er niet toe dat er altijd volle bak gedraaid werd, maar trok het wel veel kijk volk aan.

En dan als laatste dus nog even terug komend op de Power Polyp van Edwin Vader. Ik begin deze polyp toch steeds meer te waarderen. Zoals bekend was ik eerder niet zo te spreken over het ritverloop onder Edwin Vader, maar in Tilburg vorig jaar is gebleken dat als deze molen op de turbo met de armen naar boven draait, de molen zeer schokkerig wordt.
Daarom ben ik langzaam van mening verandert, en zie ik toch elke keer weer, dat er toch wel het maximale uitgehaald wordt door Edwin. En zijn shows compenseren toch wel het gemis van de turbo met de armen naar boven. Goede en snelle (met de armen naar beneden) polyp!
Dat was dus de kermis in Almere buiten. Ik vond het een leuke editie dit keer, met een compleet andere sfeer als die er vorig jaar hing met de halloween kermis.
Volgende halte is een half uurtje met de trein verder, namelijk de kermis in Bussum waar ik een voor mij verassing tegen kwam.