MutselMirella Ook op vrijdag heb ik een rondje gedaan, op zoek naar nieuwe transporten. 🙂 Buwalda heeft er op verschillende locaties wat bijgezet en ook bij het Laar stonden er een paar nieuwe.
MutselMirella In Goirle was er op de parkeerplaats niet veel plek meer, maar op de weg was wel het een en ander bijgezet. 😊 Deze kwam net opgereden.
MutselMirella En in de stad zelf waren ze op het NSplein begonnen met de bouw van het Tirolerdorp. Technisch gezien is het geen transport, maar ik heb geen zin om voor dit beetje een nieuw topic te openen. 😁 Paardje… 🥰 En haantje! 😉😎 Dat was het weer voor vandaag. 😉
John67938 Het verbaast me dat er al zoveel zaken nu al stilstaan, en dat ze niet op een kermis staan. Wat tot dit weekend of tot maandag is.
MutselMirella Ik ben vanmiddag nog even een rondje gaan fietsen… 😉 Bij het Tiroler dorp waren ze ietsjes verder dan vrijdag…
MutselMirella Daarna ben ik doorgefietst naar de Zeven Geitjes. De afgelopen twee (corona) jaren stond daar een nostalgische kermis en ook dit jaar zullen daar een paar zaken komen staan. Ze waren nog niet aan het bouwen, maar er stonden wel al een paar transporten. Verder stond bij het Laar het tweede transport van de Pandora. 😎
MutselMirella In Goirle waren er ook nog een paar kleine dingen bijgezet, en in Oisterwijk (waar nu ook kermis is) stonden ook nog twee zaken op doorreis voor Tilburg. 😉 Morgen komt er van mij wsl geen update, ik ga een dagje naar Düsseldorf. 😎
Johan013 MutselMirella Ik was gisteren even een wandeling met de hond aan het doen in het gebied waar Buwalda met oa de Euro Coaster staat bij dat bedrijf…wat een machtig gezicht om al die transporten zo bij elkaar te zien staan zeg
Patrick-PDHmedia MutselMirella Mooie foto’s van de transporten in Tilburg. Zo ben ik van een afstand toch nog dichtbij om te zien wat er gebeurd. Ik reis morgen met camera en al af naar Tilburg, om alles weer mooi vast te leggen in foto en video. 😀 :
larsdezwarte03 ik vind 3 glazen doolhoven wel veel waar staan ze allemaal rescue, viva las vegas en rainforest
Johan013 Nog even een rondje gefietst. Ik plaats maar 1 foto omdat ik deze transporten er nog niet tussen zag staan in dit topic…de rest heeft mutsel hier al gepost dus dubbele foto’s heeft niet zoveel zin vind ik 😉
Kevin-KJP LimBrabo-Wim reden vorige week hier nog in Weert richting thuisbasis, die zullen vandaag of morgen wel die kant in gaan
TonnieR wordt er nu dinsdag avond opgereden verwachten jullie ondanks de hitte of?? is er ook al een hitte protocol voor de opbouw?
MutselMirella TonnieR wordt er nu dinsdag avond opgereden verwachten jullie ondanks de hitte of?? is er ook al een hitte protocol voor de opbouw? Ik kreeg net door dat er ivm de hoge temperaturen de eindtijd voor de opbouw is uitgebreid naar 24:00 uur, voor zowel de dinsdag als de woensdagavond. Normaal mogen ze in Tilburg niet bouwen na 22:00 uur.
GhostRiderPeter adela Leuk recept voor een makkelijke maaltijd, ook voor deze temperaturen 👌🏻 Blik snert opwarmen in een pan of magnetron ✔️ (ja dit antwoord is net zo nutteloos als jouw reactie op TonnieR✔️) En TonnieR Ja weer of geen weer, it giet oan✔️Beetje warmte of kou/regen niets houdt een exploitant van opbouwen tegen😉