TonnieR wordt er nu dinsdag avond opgereden verwachten jullie ondanks de hitte of?? is er ook al een hitte protocol voor de opbouw?
MutselMirella TonnieR wordt er nu dinsdag avond opgereden verwachten jullie ondanks de hitte of?? is er ook al een hitte protocol voor de opbouw? Ik kreeg net door dat er ivm de hoge temperaturen de eindtijd voor de opbouw is uitgebreid naar 24:00 uur, voor zowel de dinsdag als de woensdagavond. Normaal mogen ze in Tilburg niet bouwen na 22:00 uur.
GhostRiderPeter adela Leuk recept voor een makkelijke maaltijd, ook voor deze temperaturen 👌🏻 Blik snert opwarmen in een pan of magnetron ✔️ (ja dit antwoord is net zo nutteloos als jouw reactie op TonnieR✔️) En TonnieR Ja weer of geen weer, it giet oan✔️Beetje warmte of kou/regen niets houdt een exploitant van opbouwen tegen😉
Ralph2003 Dat wordt morgen kiezen voor mij denk ik waar het meeste te zien is wat betreft het oprijden. Met zulke temperaturen tig keer op en neer lopen om maar geen transport te missen is geen doen jammer genoeg. Is best inspannend. Denk dat de Heuvel wel spectaculair is met de transporten van de toren en de achtbaan, zit je meteen op zo’n 12 transportcombinaties. Hoe krapper hoe spectaculairder. Al wil ik de Aeronaut ook niet missen maar de transporten van de Haunted Mansion, Pandora en Break Dance de Poorter zijn ook zeer fraai.
MutselMirella Na de zondag overgeslagen te hebben, ben ik vandaag toch maar weer een rondje gaan doen. De laatste, want morgen is het oprijden en komt het eerste bouwtopic online. 😎 Ik ben als eerste even gaan kijken bij het NSplein, hoever ze waren met het Tiroler dorp. Daarna door naar het Laar, waar op het industrieterrein toch nog wat was bijgezet. 🙂
MutselMirella Bij het Laar zelf stonden vooral wat losse trekkers, die ik, nu ik er toch was, ook maar op de foto heb gezet. 😉 Blije fantjes op een rij. 😊 Bij binnenkomst van Tilburg staan dit jaar overal van dit soort torens. 👍🏻
MutselMirella Daarna dus doorgereden naar Goirle, waar ik een paar delen van een reuzenrad vond en ook een tweetal transporten van de Aeronaut. 🙂
MutselMirella En door naar de Zeven Geitjes! Daar was al het een en ander opgebouwd, of ze waren halverwege. 😉 Ik verwacht niet dat ik hier morgen nog zal komen, ivm de hitte ga ik niet op en neer fietsen. Het zal dus eerder woensdag of donderdag zijn dat ik nog een kijkje ga nemen, en uiteraard als de kermis eenmaal draait. 🙂
MutselMirella En met dank aan @Kevin in het “gespot-topic” ben ik ook nog even naar Dongen gereden. Ik was nu toch onderweg… 😁 Deze laatste foto is vanaf de weg genomen. Er was nog meer transport te zien vanaf de andere kant, maar dat vond ik te veel inbreuk op andermans privacy dus daar heb ik geen foto’s van. Tenslotte rijdt het morgen toch allemaal op! 😎 Dit was dan ook mijn laatste bijdrage aan het transporttopic van Tilburg 2022. Morgen gaan we (in een bloedhitte 😶) foto’s maken van het oprijden, dat blijft voor mij toch een van de mooiste dagen van het jaar. 😊
Johan013 MutselMirella De transporten van de laatste foto zag ik ook al een aantal dagen staan maar ik twijfelde of ze voor deze kermis waren of gewoon van de exploitant die daar woont.
Johan013 Voor mijn werk kwam ik dicht in de buurt van Raamsdonkveer…dus ook maar snel wat foto’s gemaakt
Marcootje De transporten staan dit jaar veel in omliggende plaatsen dan alleen maar in Tilburg heb ik zo het idee….. Is dit altijd al zo geweest of heeft dit een speciale reden waarom de exploitanten dit doen ???