Dank voor de foto’s heren. Zelf net ook nog even een rondje over het terrein gemaakt. Bij de booster was men nog aan het checken of er wel genoeg ruimte was met de uitzwaai t.o.v. Race-o-Rama. Dat leek allemaal maar net te passen.
Goed dat er hier een daar eens wat gevarieerd is met de opstelling (reuzenrad op de markt bijvoorbeeld).
Rijksweg ziet er prima ook, nieuwe markt ook wel. Op de markt is er inderdaad een vreemde zee van ruimte rondom de eerder genoemde ‘bruine bak’ Sweet Sensation kraam. Normaal staat daar de Flying Jumbo. Het achterste deel van de onderste markt staat er wel erg karig bij met het kermiscafé en de kop van jut xxl.
Als ik de ruimtes zo zag had er makkelijk nog een grootvermaakzaak bijgekund. Dat viel me al op toen ik de attractielijst zag, i.c.m. de opstelling van eerdere edities in mijn hoofd. Een van de vorige edities werd er op het laatst nog een zaak toegevoegd (Around The World) en op zoiets had ik nu ook gehoopt. Toxic was wel mooi geweest.
Al met al weer een mooie gevarieerde kermis in Geleen. Zeker voor de kids staat er ook weer genoeg dit jaar