Giodinho Ben nog op het terrein aanwezig π Paar verrassingen met de opstelling, zoals dat de (Magic Mouse?) op de Nieuwe Markt staat i.p.v de Rijksweg.
Giodinho Giodinho Ahh.. Had me vergist, wat ik zag oprijden was de Clown Coaster. Had geen idee dat die ook van Buwalda was.. Spinning Coaster staat wel op het grasveld bij de Rijksweg
Kevin-KJP Heerlijk die bouwbeelden,, ook leuk om te zien dat Geleen eens beetje de opstelling heeft veranderd.
Giodinho Kevin-KJP Er is alleen nog een gat tussen de Jumper en de Reis door Toverland. Vraag me af wat daar nog komt, want zoiets vul je niet op met kleinvermaak denk ik.. Vind de Jumper sowieso een rare afsluiting van de Rijksweg π Normaal staat er wel iets hoger
BramJansen Kevin-KJP Nee die foto was toen die kwam oprijden, hij staat aan de overkant van die nog open plek.
Giodinho Op het moment is de Haunted Castle de enige grootvermaakzaak die nog niet is aangekomen, en ik geloof nog 2 kleinvermaakzaken.. Maar op het moment zijn er 3 nog grote gaten (zal later fotoβs maken, als de regen stopt). En dat zijn de gaten naast de Reis door Toverland op de Rijksweg, bij de Jumper. Op de parkeerplaats naast de KermiscafΓ© en achter de Autoscooter. En een gigantisch gat nog op de Nieuwe Markt, waar op het moment alleen de Future Dance, de Fireball en de Clown Coaster (nog niet opgebouwd) staan. Nu vraag ik mij af of die gaten nog opgevuld gaan worden, want dat leeg laten lijkt me toch ook niet echt heel mooi.
Mark1986 Ben vanmiddag (in de stromende regen haha, maar wel medelijden met de exploitanten) ook weer gaan kijken, hierbij een kleine update π Wordt later weer vervolgd π
Giodinho Een nieuwe update van woensdagavond! βΊοΈ Denk dat de reden is dat de Haunted Castle nog niet is gearriveerd, is omdat de transporten van o.a. de Sky Wheel moesten wegrijden via de Nieuwe Markt. De Haunted Castle zou dan alleen maar in de weg zitten. Maar er zijn ook nog 2 andere plekken aangegeven op de Nieuwe Markt, waar nog iets anders staat. Nu zal 1 van die dingen een spel kraan worden waarschijnlijk. Maar er is ook nog 1 linksvoor het spookhuis, waarvan ik me afvraag wat daar staat. Verder is er nog dat gat tussen de Dance Jumper en de Reis door Toverland op de Rijksweg, en nog een gat naast de KermiscafΓ©. Ben benieuwd of daarvoor morgen nog iets zou arriveren. Verder dacht ik ook dat het transport van de Cake Walk er al was, maar ook dat blijkt niet zo te zijn(?). Zal morgen uiteraard terugkeren voor een nieuwe update π
Giodinho Zo, nog even snel op de locatie gaan kijken, en ondertussen is alles vrijwel opgebouwd. Hierbij een foto-reportage π De grote gaten waar ik het eerder over had, zijn nu opgevuld, met een Mini Cars, de Kop van Jut XXL en een terras. Rare opstelling moet ik wel zeggen. Wat ik nog het vreemdste vindt, is de Sweet Chocolate Sensation-locatie. Als je nu vanaf de Raadhuisstraat de Markt komt oplopen, zie je rechts van de Turbo Polyp ineens een lelijke bruine bak staan. Die is niet heel erg mooi om naar te kijken, vooral als je op het terras zit. Ik voel me echt een Karen nu π Maar ben wel blij dat er na 3 jaar eindelijk weer een kermis is in Geleen. Een redelijke ook nog. Had wel meer inversies willen zien π
BramJansen Giodinho De Sweet Chocolate Sensation stond eerst tegenover de Turbo Polyp, hier staat nu de schietsalon. Dit is omgewisseld ivm te weinig ruimte als de Sweet Chocolate Sensation daar bleef staan.
GhostRiderPeter Giodinho zie je rechts van de Turbo Polyp ineens een lelijke bruine bak staan Laat Jean t niet lezen π€£ Zo trots op zijn mooie container π Er zijn ergere dingen en vooral lelijker om tegenaan te kijken hoor π Maar thanks voor je uitgebreide opbouwrepo, dat mag ook gezegd worden π