Martijn-maramsp In het filmpje in ieder geval niet op zijn kop. Helaas heb ik Goslar moeten overslaan, dus kan het niet zeggen hoe het nu is.
Discosmash-Leo adela ik heb een filmpje gevonden van Goslar! Op dit filmpje zie je ook dat de gondel een keer over de kop gaat!
kev077 Hij draait inderdaad niet volledig om zijn as. Zijn waarschijnlijk dus nog niet de goede motoren.
Alex Discosmash-Leo Zolang deze zaak geen overslag maakt zie ik de verbetering niet. En ik weet niet wie er achter die microfoon zit, maar zelfs die is “zu leise”. 😆
Jeroen-M Jordvanroij bedoel je nu de bouwer….he dendriks/hinzen komt toch met rad? @flymingtheo stond die ook pachtlijst?
VerwijderdeGebruiker MutselMirella En om dan maar meteen in die stijl te beginnen: de eerste hoekjes zijn, zoals al gezegd, gespot! Oh mijn God. Jij ook al? Is dat besmettelijk of zo?🙄😷
MutselMirella VerwijderdeGebruiker Is dat besmettelijk of zo?🙄😷 Ik ben bang van wel. 😉 Nou kom ik morgen naar Best, zal ik jouw kassa dan maar overslaan? Misschien besmet ik je wel met het hoekjes- en hekjesvirus! 🙈😁
VerwijderdeGebruiker MutselMirella Nou kom ik morgen naar Best, zal ik jouw kassa dan maar overslaan? Misschien besmet ik je wel met het hoekjes- en hekjesvirus! 🙈😁 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Nee hoor, kom gerust langs. Heb voor dat virus een aangeboren afweer😉🤣🤣 En daarbij, altijd gezellig als je ‘eventjes’ langs komt😉
PieterRJ VerwijderdeGebruiker 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Nee hoor, kom gerust langs. Heb voor dat virus een aangeboren afweer😉🤣🤣 En daarbij, altijd gezellig als je ‘eventjes’ langs komt😉 nou tot morgen dan maar, ik ga dan een stuk fietsen en meestal kom ik wel in Best uit. Moet ik wat voor je meenemen?
adela Joseph ik heb willen weten of ze verschilend zijn tussen die twee lijstjes, en ik zie eerste. misschien niet verschil, maar … king op Paleisring en Heuvel ring? weet iemand wat het is? oja en Toren ho heuvel….
FlyingTimo Joseph is dezelfde als die ik vorige week al online had. Als mensen exploitanten bij de attracties weten houd ik mij aanbevolen 👍🏻 adela geen verschil. “King” is een attractype om een funhouse mee aan te duiden.
[verwijderd] Joseph Ligt het aan mijn firefox, of wordt die lijst niet helemaal netjes geladen? Sowieso mag die site volgens mij wel wat meer liefde ontvangen. Maar dat is dan weer een ander verhaal.