MutselMirella DirkJeroen Is het al bekend wanneer er opgereden mag worden in Tilburg? Helaas nog niet. Zo is er ook nog geen pakwagenterrein doorgegeven… 😶 De woonwagens mogen vanaf donderdag het Laar op.
Jordvanroij MutselMirella Als het goed is zijn er 2 terreinen in Goirle ( achter het zwembad en op het industrieterrein) en Het Laar. De wagens moeten voort 5 meter uitelkaar staan vanwege de veiligheid.
Jeroen-M FlyingTimo idd ontopic, ben benieuwd hoe ze de broxlaan en ut spoorlaan/plein ingetekend hebben, staan daar veel zaken…
FlyingTimo Zeg die Soundmachine he, waarvan iedereen dattie niet komt.. laat ik het zo zeggen, Tilburg sla je niet zomaar over. ( ik weet het, geen garantie tot het oprijden )
VerwijderdeGebruiker DirkJeroen Wat er ook komt oprijden in Tilburg is leuk! Vooral die wagens met dranghekken, verkeersborden en rijplaten! Ja toch, Peter(s) ? 😉
Peter VerwijderdeGebruiker ja ik vind het super die foto’s. Het liefst nog met een verhaaltje erbij van de stad. Beter dan je hele sd kaartje dumpen. En 10 foto’s van de zelfde vermaakzaak zien.
MutselMirella En om dan maar meteen in die stijl te beginnen: de eerste hoekjes zijn, zoals al gezegd, gespot! 🙈😎😉
VerwijderdeGebruiker MutselMirella En om dan maar meteen in die stijl te beginnen: de eerste hoekjes zijn, zoals al gezegd, gespot! Oh mijn God. Jij ook al? Is dat besmettelijk of zo?🙄😷
Jordvanroij Discosmash-Leo De Pandora komt idd gewoon naar Tilburg op het Stadhuisplein. De problemen die hij had lijken opgelost te zijn.
adela Jordvanroij dus draait pandora oop op zijn kop? want ik hoor alleen motoren en volgens geluiden kan ik schrijven dat niet, maar ik kan me vergissen.
Discosmash-Leo adela ik heb een filmpje gevonden van Goslar! Op dit filmpje zie je ook dat de gondel een keer over de kop gaat!
Martijn-maramsp In het filmpje in ieder geval niet op zijn kop. Helaas heb ik Goslar moeten overslaan, dus kan het niet zeggen hoe het nu is.
kev077 Hij draait inderdaad niet volledig om zijn as. Zijn waarschijnlijk dus nog niet de goede motoren.
Alex Discosmash-Leo Zolang deze zaak geen overslag maakt zie ik de verbetering niet. En ik weet niet wie er achter die microfoon zit, maar zelfs die is “zu leise”. 😆