Jeroen-M
Dat valt wel mee, zal een jaar of 5 zijn geweest. Daarvoor een paar keer Turbine en daar weer voor diversen zoal Infinity, Eclips en Booster Maxxx van de Voer.
Ik heb de lijst even laten bezinken en ik vind het geen slechte lijst en het zal vast weer een spektakel gaan worden. Maar anderzijds mist Tilburg toch echt wel wat toppers voor een kermis met deze omvang zoal een reuzenrad, wildwaterbaan, een andere achtbaan dan steeds weer een muis (als zou de Euro Coaster zeker voor diversiteit zorgen mocht deze komen. En dan mis je nog draaizaken zoals een Shake, Magic, Take Off, High Energy/Air, Flipper en dat soort zaken meer. Al eerder genoemd….. als ze niet inschrijven houd het al snel op. Maar toch kijkend naar Duitsland maar ook België ( wel groot rad, wel klassieke achtbaan, wel Take Off) en en daar bij opgeteld dat ze de grootste willen zijn mis ik toch echt diversiteit.
Maargoed, 2 prachtige machtige torens, Pandora en bijvoorbeeld de Geister Villa, welke we zelden meer zien in Nederland, maken veel goed en als alles straks in een lang aaneengesloten lint staat opgesteld zal de sfeer er toch wel weer zijn