Jay-RideMaster Hamtaro-Youri Ik dacht dat hij ergens in de opslag en te koop stond, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen. Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten?
DirkJeroen Duitse Magic Onbekend maar mooi transport. Transporten van de bouwscooter van De Poorter Ghost Castle toen nog van Moonen, tegenwoordig in exploitatie van D. Smit.
Erik1968 DirkJeroen smullen deze foto’s mag. Ik vragen heb je ook nog foto’s van de Movie star zou dit rad graag weer eens zien
Erwin Erik1968 vorige week stond er op Facebook pagina kermisfilms & fotoarchief een hel rapportage over het rad.
MichaelV Die kassa van de bouwscooter van De Poorter, word die nu gebruikt bij de Crazy Cars Part II van Elsinga?
DirkJeroen Transportfoto van de Moviestar Eerste foto twijfel ik van welk Rooze rad die was. Deze is zeker van het Liberty Wheel
Koen De Jet Bob is in 2012 naar de Oekraïne gegaan. Mooie foto’s van Uithoorn waarvan ik me nog kan herinneren dat het erg mooi weer was die week en we dagelijks pas rond half 4 open gingen wat voor mijn gevoel een vreemde tijd was.