DirkJeroen Bungee van Boesveld Ropers Sea Monsters van Van der Veen Baby Flug van Werkman P. van der Zande´s Cakewalk
DirkJeroen Autoscooter van Sterrenberg Babyflug op de kermis in Maasland 2003 of 2004 Boesveld´s Break Dance Pakwagen van Witte´s Power Dancer Nog een autoscooter van Sterrenberg Daf 2800 van de Butterfly
Jay-RideMaster Hamtaro-Youri Ik dacht dat hij ergens in de opslag en te koop stond, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen. Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten?
DirkJeroen Duitse Magic Onbekend maar mooi transport. Transporten van de bouwscooter van De Poorter Ghost Castle toen nog van Moonen, tegenwoordig in exploitatie van D. Smit.
Erik1968 DirkJeroen smullen deze foto’s mag. Ik vragen heb je ook nog foto’s van de Movie star zou dit rad graag weer eens zien
Erwin Erik1968 vorige week stond er op Facebook pagina kermisfilms & fotoarchief een hel rapportage over het rad.
MichaelV Die kassa van de bouwscooter van De Poorter, word die nu gebruikt bij de Crazy Cars Part II van Elsinga?
DirkJeroen Transportfoto van de Moviestar Eerste foto twijfel ik van welk Rooze rad die was. Deze is zeker van het Liberty Wheel