LimBrabo-Wim larsdezwarte03 op de website van kermis fm een verslag https://kermisfm.nl/artikel/31415/dance-jumper-19-jarige-exploitant-met-eigen-kermisattractie
Joordi ''Inmiddels heeft Hoefnagels al een nieuwe attractie op de kop getikt. “Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging. Die heb ik stiekem ook al. Ik heb een Monster-3-Polyp van fabrikant Schwarzkopf gekocht. Daar hoop ik volgend jaar mee op de Tilburgse Kermis te staan. Je kunt hem herkennen aan de grote achterwand. Hij is heel spectaculair, meer ga ik er niet over zeggen. In ieder geval ga ik de concurrentie ermee overtreffen. Dat is me met de Sound Machine ook gelukt.” https://kermisfm.nl/artikel/29934/sound-machine Oftewel volgend jaar reist de Aqua Riesen Polyp in Nederland rond.
Jonathankermisfan Joordi we zullen zien of hij de concurrentie ermee gaat overtreffen. Met de sound machine deed hij dat idd, maar dat is niet moeilijk, want dat is een toffe unieke zaak voor Nederland. Ik wens de exploitant in ieder geval veel succes en verdiensten!
Martijn-maramsp Eens kijken dan of hij dan wel weet waar het gaspedaal zit. We zullen zien! Vroeger onder Hoster was deze polyp erg snel, en ook Lauwers gaf soms erg goede ritten
DannyR Martijn-maramsp maak je daar maar niet druk over. Zijn schoonvader heeft ook een Monster 3. Dus de kennis is breed in huis
Freek040 DannyR Zijn schoonvader heeft ook een Monster 3. En zijn schoonvader kent die machines inmiddels misschien nog wel beter dan dat Anton Schwarzkopf zelf ze ooit heeft gekend. Marcel heeft behoorlijk wat Monster 3’s in zijn handen gehad door de jaren heen om op te knappen/te onderhouden. Die Polyp komt dus zeker in goede handen! De vraag is alleen waar de Sound Machine heen gaat.
Koen Freek040 Laten we hopen dat dit gerucht waarheid is want dan voel ik een Monster van formaat aankomen. Als het perfectionisme van de 2 families hier samen gaat komen dan gaat het smullen worden voor de Nederlandse kermisliefhebbers.
Hamtaro-Youri Koen En vermoedelijk ook wel weer de duitse kermisliefhebbers. Ik vind het een aparte stap om van een attractie als de Sound Machine naar een Monster 3 met achterwand te gaan.
Richard-Grunn Is het niet beter om een apart topic aan te maken voor de nieuwe attractie van Hoefnagels?? Want dit topic gaat over de tourschema van de Sound Machine. Mijn vraag is dus: Op welke Kermissen is de Sound Machine dit jaar nog te zien??
Martijn-maramsp Richard-Grunn Wat dat betreft heb je inderdaad gelijk, om een apart topic te openen. Dus even @MutselMirella Is het al tijd om dit te doen, ondanks dat er alleen nog de bevestiging is van het artikel in dit topic, en het nog niet bekend om welke polyp het officieel gaat? Of is het beter om daar nog even mee te wachten?
MutselMirella Richard-Grunn Is het niet beter om een apart topic aan te maken voor de nieuwe attractie van Hoefnagels?? Martijn-maramsp Is het al tijd om dit te doen, ondanks dat er alleen nog de bevestiging is van het artikel in dit topic, en het nog niet bekend om welke polyp het officieel gaat? Of is het beter om daar nog even mee te wachten? In de babbelbox mag je altijd een nieuw topic aanmaken bij dit soort nieuws, maar zolang er nog niks officieel bevestigd is, zal het eerder in het geruchtentopic thuis horen.