Alex Martijn-maramsp Dat zal dan waarschijnlijk de Aqua Riesen Polyp zijn van wijlen René Lauwers. Parkour in Tilburg?…. alleen mits gehuurd. Maar zeker geen nieuwe.
Martijn-maramsp Maar betekent dit dat Hoefnagels de polyp heeft gekocht? Of huurt hij hem slechts voor Tilburg?
Alex Martijn-maramsp Geen idee, lees ff terug. M. H. wil met iets volgend jaar in Tilburg staan. Dan kun je gaan gissen als de hint a la Power Wave is. 🤷🏼♂️
LimBrabo-Wim Duurt nog een jaar, we zullen zien wat er in die tijd gebeurd, zag wel dat de sound machine ook via M.H. z’n LinkedIn te koop wordt aangeboden.
LimBrabo-Wim larsdezwarte03 op de website van kermis fm een verslag https://kermisfm.nl/artikel/31415/dance-jumper-19-jarige-exploitant-met-eigen-kermisattractie
Joordi ''Inmiddels heeft Hoefnagels al een nieuwe attractie op de kop getikt. “Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging. Die heb ik stiekem ook al. Ik heb een Monster-3-Polyp van fabrikant Schwarzkopf gekocht. Daar hoop ik volgend jaar mee op de Tilburgse Kermis te staan. Je kunt hem herkennen aan de grote achterwand. Hij is heel spectaculair, meer ga ik er niet over zeggen. In ieder geval ga ik de concurrentie ermee overtreffen. Dat is me met de Sound Machine ook gelukt.” https://kermisfm.nl/artikel/29934/sound-machine Oftewel volgend jaar reist de Aqua Riesen Polyp in Nederland rond.
Jonathankermisfan Joordi we zullen zien of hij de concurrentie ermee gaat overtreffen. Met de sound machine deed hij dat idd, maar dat is niet moeilijk, want dat is een toffe unieke zaak voor Nederland. Ik wens de exploitant in ieder geval veel succes en verdiensten!
Martijn-maramsp Eens kijken dan of hij dan wel weet waar het gaspedaal zit. We zullen zien! Vroeger onder Hoster was deze polyp erg snel, en ook Lauwers gaf soms erg goede ritten
DannyR Martijn-maramsp maak je daar maar niet druk over. Zijn schoonvader heeft ook een Monster 3. Dus de kennis is breed in huis
Freek040 DannyR Zijn schoonvader heeft ook een Monster 3. En zijn schoonvader kent die machines inmiddels misschien nog wel beter dan dat Anton Schwarzkopf zelf ze ooit heeft gekend. Marcel heeft behoorlijk wat Monster 3’s in zijn handen gehad door de jaren heen om op te knappen/te onderhouden. Die Polyp komt dus zeker in goede handen! De vraag is alleen waar de Sound Machine heen gaat.