Koen Peter Dan hebben de geruchten waarschijnlijk ook een naam van de exploitant en om welke BD1 het gaat?
GhostRiderPeter Jan-Niek Denk het niet, dat betreft enkel de oude middenbouw van de Deca Dance - Bufkens. Daar is ver helemaal niks bij, en wordt naar ik begreep een pronkstuk lees zie wat we bij SAD allemaal kunnen met nieuwe techniek en looks.
DannyR Er was een tijdje terug toch al een Duitse break dance in Nederland gezien..Toen was het al een discussie om welke het ging
Vincent Maar wie zegt dat het om een Break-Dance gaat die in Duitsland reist? Ik denk eerder die van Simon uit Belgie die zo weer terug thuis komt.
Alex Vincent Dat denken de meeste dus ook, vandaar mijn โalezโ. ๐ Al is dat thuiskomen nog een hele klus voordat het enigzins weer als thuis voelt. De Duits gespotte Breaker is op doorreis naar warmere oorden, althans dat is het doel.
Joordi Leuk dat de oude Break Dance van Simon vanaf volgend jaar weer terug op Nederlandse bodem is. Ik hoop wel dat de Break Dance een grondige opfris beurs krijgt, de huidige achterwand kan echt niet meer (al staat die wel mooi in de LED).
Micha Joordi laten ze hem eerst maar eens van binnen goed krijgen. Nieuw lak laagje kan altijd nog. Hoop dat de diamand en de bollen er nog bij zitten
PeterCenturion De laatste keer dat ik deze zag, was die zaak echt heel lelijk. Daarnaast ook gewoon vreemd opgebouwd, met kabels die over de vloer liepen en dergelijke. In ieder geval werd er toen ook geen show mee gemaakt en viel het mij op dat ie niet echt snel draaide. Dus zal er inderdaad veel werk aan zitten van binnen.
LimBrabo-Wim DannyR zo stuk voor stuk treden de Reemers terug, paar jaar geleden Tony, vorig begin dit jaar dan Chris (over naar junior) dan Jan (ReVa) die de Sjimmy van de hand gedaan had en nu de snoepkraam.
Eddy Hamtaro-Youri spinning racer gaat naar Mellors? Mellors plaatst de Spinning Racer voor 2021 in hun pretpark in Engeland, Fantasy Island.
Jay-RideMaster Eddy Blijf het zonde vinden dat deze baan de Duitse kermis verlaten heeft. Lichtpuntje is gelukkig dat hij inderdaad naar Engeland is gegaan i.p.v. de zandbak. Is hij in ieder geval nog een beetje in de buurt.