Vincent Het zijn a apart reizende broers. En 1 Ghostrider is toch ook met Mellors mee gegaan? Nooit duidelijk of dit tijdelijk was of verkocht.
Alex Vincent Heb je een Ghostrider bij Mellors gezien? Beide waren in Duitsland toen Winterland in Riyadh was.
Eddy Vincent Er zou 1 Ghostrider naar de Formule1 Grand Prix van Bahrain gaan. Maar die wedstrijd is vanwege corona niet door gegaan. Je zou er dan vanuit gaan dat deze zaak gewoon weer terug is naar Duitsland.
Koen Niels Harrie zal zich de komende jaren nog gewoon blijven bemoeien met de Cocoon. Op een gegeven moment zal hij het stokje overdragen en zelf waarschijnlijk met pensioen gaan .
Koen Zonde als ook deze Magic voorgoed zou vertrekken en dan voornamelijk omdat deze met regelmaat in Nederland te vinden was. Hadden we in Nederland maar een Magic zoals die Entertainer van Volkland / Muller π
Hamtaro-Youri Heb hier ooit wel eens een gerucht voorbij zien komen dat de Huss Flipper verkocht zou zijn? Is dat ook daadwerkelijk uitgekomen?
Koen Peter Dan hebben de geruchten waarschijnlijk ook een naam van de exploitant en om welke BD1 het gaat?
GhostRiderPeter Jan-Niek Denk het niet, dat betreft enkel de oude middenbouw van de Deca Dance - Bufkens. Daar is ver helemaal niks bij, en wordt naar ik begreep een pronkstuk lees zie wat we bij SAD allemaal kunnen met nieuwe techniek en looks.
DannyR Er was een tijdje terug toch al een Duitse break dance in Nederland gezien..Toen was het al een discussie om welke het ging
Vincent Maar wie zegt dat het om een Break-Dance gaat die in Duitsland reist? Ik denk eerder die van Simon uit Belgie die zo weer terug thuis komt.
Alex Vincent Dat denken de meeste dus ook, vandaar mijn βalezβ. π Al is dat thuiskomen nog een hele klus voordat het enigzins weer als thuis voelt. De Duits gespotte Breaker is op doorreis naar warmere oorden, althans dat is het doel.