Jarno Na mijn bezoek aan Turnhout heb ik ook nog de mooie kermis in Huy bezocht, waar heel veel zaken staan die alleen maar in Wallonië te vinden zijn en dat maakt deze kermis bijzonder! ik neem je mee over de kermis en we bespreken uitbundig de Bayern Kurve (Schweig) en de Caraïbes Folies (Besanger)! Ook lichten we de New Dance (Cédric) nog even kort toe!
Micha Bedankt voor de moeite Ook foto’s gemaakt? Filmpjes kijken de meeste niet en kosten veel meer tijd
Jarno Nee helaas, ik ben natuurlijk voor youtube bezig en daar focus ik me op, dus helaas geen foto’s, maar ik probeer mijn video’s wel altijd zo te maken dat ze goed weg te kijken zijn!
Micha Jarno het zijn ook prima videos hoor Maar ik(en ik gok veel andere) gaan niet voor iedere keer. Is 15 min kijken als je ook even 1 of 2 min foto’s kan scrollen
GhostRiderPeter Micha Shocking, maar ik kijk dit soort filmpjes van a tot z 😉 Een stukje tekst vooraf, een prima filmpje met verslag van de diverse attracties, enthousiaste vlogger en vooral geen reclame voor en na 🙂 Bedankt dus en op naar de volgende.
Danny Vroeger nam ik wel de tijd alles goed door te kijken en te lezen, maar nadat mijn dagelijks leven best druk geworden is kijk ik vaak ook alleen snel door de foto’s om een impressie te krijgen van een kermis.