Loopie-Jeroen Ook wagen drie in de maak en de hoogte in met die nieuwe hydraulische cilinders.deze zijn vervangen omdat de oude het niet haalde op het hoogstepunt
Loopie-Jeroen Omdat ik effe te veel groen voor mn ogen zag ,maar effe een modelletje tussendoor gemaakt die ik dit jaar in oer had gekocht.van ebenhoch .hiernaweer door.
Loopie-Jeroen Verdere uitbreiding van het wagenpark,zoals alle transporten komen de decals er als laatste op.ben er nog niet over uit om ze zelf te proberen te maken of ergens te kopen ,mits ze ergens te koop zijn
Ronaldussen Blijft het alleen bij een transportversie of is het ook de bedoeling er een werkend model van te maken? Zo te zien werk je erg netjes, mijn complimenten 🙂
Loopie-Jeroen Ronaldussen het is de bedoeling om een model te maken die in zo verre staat is om op te bouwen.zodat ie draaiklaar is.een werkend model met lichtjes en motoren in deze schaal die je ook op kunt bouwen zijn eigenlijk nog nooit vertoond,en zal ook een hele opgave zijn.in deze schaal oftewel mijn bedoeling is een opbouwreportage en dan een werkend model te zien.
Ronaldussen Loopie-Jeroen Het leek me al een hele uitdaging inderdaad. Maar mooi! Ik blijf je volgen.