Ruben-kermisfun Kermis Scherpenheuvel, is toch altijd een feestje! Ze hebben dit jaar de volledige baan afgesloten zodat er lekker de ruimte is voor de mensen. En hier duikt weer een bekende op: de breakdance van lauwers. Die een restyle heeft ondergaan naar een ”ghostriders” thema😉 verder staat hier nog de Flying Jump, funhouse “Show Time”, lambada “Magic Flight” en autoscooter “2 Fast 2 Furious” De kermis is lopende van 24/07 tot 02/08 Nog niet posten aub, er komt nog meer.
DennisvO Micha Ik vind het zelf ook echt niet leuk om een zaak af te kraken maar, om even Rob Geus te citeren: “Man man man” Het was al niet bepaald de mooiste Breakdance, maar ik denk dat ik hem nu nóg erger vind, het vorige had ten minste een kermis uitstraling.
Freek040 De Break Dance is wel behoorlijk opgeknapt en zo te zien nog niet helemaal af. Dit was toch die Break Dance met die felle tinten en neon achter op de gondels? Die wip vind ik wel…. “Mom, I want a KMG X Factory at home” gevalletje.
Freek040 Micha Ik heb helaas geen eigen foto’s van deze Break Dance maar Google eens naar hoe de Breaker er voorheen uit zag. Dat spuitwerk was écht heel lelijk. Ik vond dat geen “kermis”, maar meer “achterstandswijkniveau”. Dan vind ik dit veel mooier! Verder moet je er rekening mee houden dat niet iedereen de financiële middelen heeft om A-kwaliteit spuitwerk te kunnen betalen. Zeker niet in deze tijden!
Micha Freek040 ziet er toch prima uit zo Stukken beter dan nu https://www.google.com/search?q=breakdance+lauwers&tbm=isch&ved=2ahUKEwis7MP-5oDyAhWuwLsIHTEoD58Q2-cCegQIABAC&oq=breakdance+lauwers&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzoFCAAQzQI6BAgjECc6BAgAEB46BggAEAgQHjoECAAQGDoCCAA6BAgAEBM6CAgAEAgQHhATOgYIABAeEBNQh7UBWJ3JAWC1zgFoAHAAeAGAAaEEiAG1FpIBCzEuNS4xLjEuMi4xmAEAoAEBwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=lrP-YKzJNa6B7_UPsdC8-Ak&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=ivn#imgrc=C7HZwJMGBHZEAM
Maurice O mijn god, die Breakdance is echt verschrikkelijk 😮 En die kassa… Jeeeeezus wat een prutswerk