MutselMirella Aangezien ik op mijn eigen pagina zo’n twee maanden achter loop met mijn reportages dacht ik, dan maar een keertje foto’s rechtstreeks op KC plaatsen. 😉 Ik ben dus afgelopen zaterdagavond naar Bocholt geweest. Het was er flink druk en ik was met een groepje vrienden die geen van allen foto’s maken, dus heb ik besloten de camera in de auto te laten en alleen wat kiekjes te maken met mijn foon… De kwaliteit is niet helemaal waar ik zelf tevreden over ben en inzoemen is al helemaal onmogelijk, maar goed. Zo slecht zijn ze nou ook weer niet. 😂 Het was mijn eerste keer in Bocholt en was positief verrast! Wat een leuke sfeervolle kermis staat hier. Zeker voor herhaling vatbaar. We waren er tussen acht uur en half twaalf. Ik heb 83 foto’s voor jullie, verdeeld over vijf posts, en een paar filmpjes… 🙂 Toch blijf ik het bijzonder vinden dat deze vorm van vermaak nog steeds bestaat op de kermis. 🙂 Wat een mooi exemplaar is dit! Ik was deze zweefmolen nog niet eerder tegengekomen. De zaken die zo vol zitten in LED geven wel echt een bulk licht af. Mijn ogen vinden het mooi, de meeste cameralenzen wat minder… 😉 Super mooi reuzenrad, nog een écht kermisrad met al die kleuren. Ik hou ervan. 🥰 Wat een gigantische babysport is dit! Maakt best wat indruk zo. -er komt nog meer, geef me even de tijd om te uploaden-
MutselMirella Lucky me, ik heb weer een ritje in een vrijeval toren kunnen doen. 😉 En ondanks de drukte toch een tweede keer omhoog. Top! 🙂 Helaas stond de Shake een groot deel van de avond met stukken. 🙁 Later zagen we hem wel weer draaien, maar daar heb ik geen foto’s van. Druk? Hoe kom je daar nou bij. 😉 Leuk zo, dat mini pleintje waar alleen de polyp staat. Blijkbaar normaal altijd de Octopussy, maar nu Die Krake! En daar was ik alleen maar heel erg blij mee, want die had ik al zeker tien jaar niet meer gezien. 😎 En aangezien mijn filmpjes te groot zijn om hier rechtstreeks te uploaden, heb ik mijn youtube pagina maar weer eens nieuw leven ingeblazen. 😉 Wat een prachtig verlichte molen is dit toch, en tering wat gaat hij hard! 😎🥰 -er volgt nog meer hoor-
MutselMirella Het smalle bruggetje… Deze exploitant durft wel! 😶 Flink drassig daar door de regen zo te zien, die gaan problemen krijgen met wegrijden ben ik bang… Veel kinderzaken gingen op tijd dicht. Het was hier half tien… Prachtige show zoals altijd, maar te druk om er van dichtbij goede foto’s te maken. 😐 Mooi funhouse dit. 🙂 En een prachtige autoscooter, en zoals meestal in Duitsland een openlucht discotheek. 😉 Dansen op wielen. 😎 -er komt echt nog meer-
MutselMirella Ook iets wat je alleen maar in Duitsland ziet. 🙂 Veel live muziek overal, niet altijd van dezelfde kwaliteit… 🤭 Het volume wat hieruit kwam sloeg alleen nergens op. Niet gewend op een Duitse kermis, zo luid! Lang binnenblijven vonden mijn oren echt niet goed. 😐 En dan hang je gewoon een grote klok in je bar, puur als decoratie… 😮😎 Ik hou ervan. Het was op dit stuk wel echt heel druk. Dit mooie spookhuis was een beetje weggestopt achter een vrij hoge muur… Maar de mensen wisten hem gelukkig wel te vinden. 🙂 Ongelooflijk hoeveel licht hier vanaf kwam. 😎 Hij gaf ook gave ritten weg, wel wat kort. Wat me opviel is dat hij niet snel draait als hij volledig naar boven is geklapt. Blijkbaar mag dat niet van de Tüv. Maar verder draait dan ding echt als een malle! Niks voor mij…🥴😅😂😂😂 -er komt nog een deeltje hoor-
MutselMirella Grappig, ik zie deze zaak altijd alleen maar in Weert. 😉 Dit funhouse zag ik voor het eerst. Het is opnieuw weer een prachtexemplaar! En ze zijn allemaal stuk voor stuk populair. 🙂 Bijna elf uur, nu waren eigenlijk bijna alle kinderzaken al dicht, en wat er nog open was had weinig meer te doen. Het was lang geleden dat ik deze take off zag. Super mooi om te zien, geweldige show! Echt top. 😎 En dat was het eind van mijn reportage van Bocholt. 😉 Het was even wennen om het hier te uploaden, maar het is gelukt. Uiteindelijk zal deze reportage ook nog verschijnen op mijn facebookpagina Mutselfotografie, maar zoals gezegd loop ik daar wat achter… 🤭😇
MutselMirella @Grandjohn#699 Edit Maurice; de post van John tussendoor is weg gehaald en staat verderop.
Grandjohn zoals we al vermeld hadden moesten we het een en ander aanpassen hopelijk gaat het nu wel goed het zou vervelend zijn als hier en daar een stukje geluid weg zal vallen . voor de gene die het nog niet hebben gezien wensen wij jullie veel kijk plezier Zie hier de mooie video van de Bocholter Kirmes Hier nog wat foto’s
RuutR Zondag ook op deze mooie kermis geweest. Helaas gooide het weer behoorlijk roet in het eten. Zo zie je maar hoe een kermis daarvan afhankelijk is. Desondanks was het niet rustig in Bocholt en zodra het enigszins droog werd ook gelijk drukte bij de attracties, maar helaas niet zo als doorgaans op de zondag in Bocholt. Omdat ik iets wilde doen, nog een ritje Skyfall gedaan en daar krijg je echt waar voor je geld! 2x helemaal omhoog inclusief uitgebreid draaien, zodat je een mooi overzicht van de kermis hebt. De vrije val vind ik ook erg geslaagd en een stuk beter als in de Freefall toren in Movie Park die ik een dag eerder deed 🙂 Vanwege het slechte weer zijn mijn foto’s helaas ook een beetje in het water gevallen, maar zoals ik hier zie zijn er al genoeg mensen in Bocholt geweest 😃