RaymondVec Ook Dance Mix van Otten kan toegevoegd worden aan de attractielijst. Is vandaag gearriveerd.
Niels RaymondVec Ook Dance Mix van Otten kan toegevoegd worden aan de attractielijst. Is vandaag gearriveerd. Bijzonder, die had ik niet snel verwacht over de grens.
GhostRiderPeter Niels ter vervanging van de Wellenflug die niet komt. Mooie gelegenheid voor KMG toch om de X-Drive te presenteren in duitsland 😉 Er zit Tüv op dus waarom niet.
Niels GhostRiderPeter ter vervanging van de Wellenflug die niet komt. Mooie gelegenheid voor KMG toch om de X-Drive te presenteren in duitsland 😉 Er zit Tüv op dus waarom niet. Ik snap het helemaal en uit dat oogpunt heel logisch, maar toch niet snel verwacht 😉
Koen Mooi dat deze machine zo snel een kans krijgt in Duitsland. Ik verwacht dat KMG nog wel enkele van deze machines mag gaan bouwen want volgens mij is dit stiekem wel een succes nummertje.
Vincent Koen Ik vond de publieke belangstelling in Volendam en Weert tegenvallen voor een nieuwe zaak. Herne schijnt hij ook niet echt in trek te zijn.
Maxieeeee Vincent Ik was op een vrijdag avond in Weert en heb ’m toen overgeslagen omdat de rij te lang was, en in Hillegom was hij ook in trek gelukkig. Maar kan een moment-opname zijn.
Ezra In weert heb ik inderdaad ook even mogen wachten, dat zegt alleen niet heel veel vanwege de lage capaciteit. Als je het vergelijkt met een Breakdance, waar je soms twee rondes moet wachten en een capaciteit heeft van 32 man/ronde, dan is een zaak met de helft van de capaciteit waar je 1 ronde moet wachten niet een hele grote topper. Zelf heb ik wel genoten van de rit dus zou er zo weer instappen!
MartijnH Cranger Weihnachtszauber Gisteren de Cranger Weihnachtszauber bezocht. Voor een woensdag was het lekker druk. Niet alle zaken hadden het even druk, helaas stond de Commander zelfs even met storing op de vroege avond. De vliegende kerstman is een erg leuke toevoeging en naar mijn mening is de hele indeling ook wat voller met kraampjes. Enig minpuntje is dat het Reuzenrad maar aan één zijde verlichting heeft en helemaal vooraan gesitueerd is.