DannyR dat was het plan voor de versoepeling wie weet veranderd dat weer

• Rob123 heeft hierop gereageerd.

Peter Het zou erg mooi zijn als deze zaak zijn primeur in Nederland beleefd, Toch Nederlandse trots op de kermis.
    De beelden met gondels eraan zien er nog spectaculairder uit. Dit wordt de nieuwe reus van de kermis

De hele constructie vind ik er maar apart uit zien, maar dat neemt niet weg dat ik hier maar al te graag in stap! Ben benieuwd hoe deze draait!

Kunnen de gondels ook vrij rond draaien zoals bij een '‘gewone’' Booster / Speed?

• Micha heeft hierop gereageerd.

Hoe gaan ze dat nu doen met de keuring voor Nederland?…ik lees dat deze attractie gekeurd wordt door Tüv süd…maar deze is sinds 1 Januari j.l geen AKI meer..

• Eddy heeft hierop gereageerd.

PowerTowerRalf Het lijkt mij toch dat ze bij KMG wel weten waar zo’n zaak gekeurd moet worden.

darryll lijkt me toch wel.
          Ook bij dat soort boosters zitten de gondels op de rem tijdens de opbouw

Micha

Zou echter wel uniek zijn als ze alleen bij het in en uitstappen kunnen draaien en voor de rest vast zitten 🙂

• Micha heeft hierop gereageerd.

weer een mooie attractie. Ik hoop dat ie het goed gaat doen

Zijn er toevallig ook al bewegende beelden van ? Ben benieuwd naar de snelheid met draaien.

5 dagen later

Hoe werkt de opbouw qua draaiarm? Zelfde als bij de XXL?

Kevin zoals bij de Infinty (gok ik) word in onderdelen omhoog gehezen en aan elkaar gebout.

18 dagen later