Hamtaro-Youri Jordvanroij Ok, daar had ik eerder de Propeller verwacht. Komt er nu op het NS plein ook weer eens een attractie op de plek waar de laatste keren dat “zuipdorp” stond?
Lucvangool De eerste transporten staan in de stad. Let niet teveel op de kwaliteit van de foto’s, want ik heb ze even snel met de telefoon gemaakt.
Ralph2003 Mooi de eerste transporten. Weet iemand of er ook weer foto’s komen op circus kermis info web ?
Martijn-maramsp Iemand enig idee waar de breakdance van de poorter dan staat tijdens tilburg? Nu hier dus de n1 van hoefnagels en de new york dancer staan? Bedankt voor de foto’s trouwens!
Eclipse-Randy Weet iemand of er ergens een Tilburgse Kermisvlag te koop is? Op de website staat hij als uitverkocht, maar daar is hij sinds de vorige keer niet meer bijgevuld.
Kevin Vanwaar staan er dit jaar geen woonwagens? Die kunnen prima voldoende uit elkaar staan toch? Nu staan ze bij collega’s in de buurt tegen elkaar aan. En kunnen de kinderen ook niet naar school?
Lucvangool Kevin De woonwagens staan in Goirle bij VOAB en de reizende school staat op het Koningsplein.
Lucvangool Kevin Het zal wel Corona zijn, maar ik zie niet echt het voordeel hiervan in eerlijk gezegd. Het Laar is nog wel gewoon beschikbaar.