Lucvangool Jordvanroij Maar voor de vakantiekermis is dit wel de officiële site. Hierop staat ook de attractielijst, terwijl detilburgsekermis.nl niet meer is bijgewerkt.
adela Jordvanroij als ik goed heb gelezen wakantie kermis heeft zijn 150 attracties, en nu is alleen 136, dus ik hoop dat die lijst niet 100% is.
FlyingTimo Jordvanroij Het zijn deze 135 attracties en de opbouw start woensdagavond om 20u. Ik krijg dezelfde info als Tickettotilburg. Deze site is van de city-marketing en dat is toch echt ook een site van de gemeente Tilburg. Omdat het een vakantiekermis is en niet “de Tilburgse kermis” gebruiken ze niet de officiele kermiswebsite.
FlyingTimo Update: het oprijden kan vanaf 18:00 op de woensdag avond. De Spoorlaankruising zal ook worden afgesloten ivm veiligheid van de bezoekers.
Lucvangool Weet iemand waar de transporten mogen staan nu het Hacas terrein niet meer beschikbaar is.
FlyingTimo Lucvangool Dat weet ik: thuis. Er is geen dorp. Attracties staan dus ook thuis. Evenemententerrein het Laar is beschikbaar voor tijdelijke stalling van pakwagens.
PieterRJ Is er ook een betaalde fietsenstalling bij het kermisterrein of moet je hem bij het station stallen?
UpwegoRobert PieterRJ gratis bewaakte fietsenstallingen: https://www.tilburgfietst.nl/fietsen-in-tilburg/fietsenstallingen/ ik kan alleen niet vinden of deze stallingen allemaal tijdens de kermis geopend zijn
Lucvangool Normaal is alleen de bewaakte stalling op de Heuvel dicht tijdens de kermis, dus dat zal nu ook wel zo zijn.
Micha Helemaal geen kermis dit jaar lijkt me meer op z’n plaats Geen evenementen zonder vaste zitplaats tot 13 aug (hate to say it but told you so)
Lucvangool Micha Inderdaad mooi, maar ik snap het ook niet precies. Maar het is wel een betrouwbare bron die dichtbij het vuur zit.