De zomerperiode is doorgaans niet een tijd dat ik veel met m’n hobby bezig ben, maar ik heb toch nog een paar kleine dingen kunnen doen. Tijdens de kermisexpo kwam ik tot de conclusie dat de autoscooter wel een erg statisch model was.
Daarom heb ik besloten, dat ik wat verlichting aan ga brengen. Ook heb ik de kritiek van Dion (m.b.t. de hoogte van de dakbogen) ter harte genomen 😆 en ook dit aangepast (ik ergerde me toch al aan het feit dat de rails uit een ander grijs bestond dan de rest van de attractie… 😄) Dus hierbij een foto van de aanpassingen:

Op de foto niet goed te zien, maar in het midden hangt een disco(kerstbal) met twee spotjes!
Verder ben ik ook begonnen aan de Daf voor het transport van de kassa:

En het motorblok dat er in komt:

En ondanks het feit dat ik nu toch al wel een groot aantal modellen tegelijkertijd aan het bouwen ben (ik ben de tel al kwijt), ben ik toch aan nog een nieuw model begonnen…😎
Tijdens de Tilburgse Kermis met mijn dochter ouderwets genoten in de Swing Mill van Hofman. Dus deze moest er komen. Nu laat de kleurstelling van Hofman zich lastig in Lego vastleggen, dus heb ik besloten er een eigen draai aan te geven. Het resultaat tot dusver:

Hopen op een regenachtig najaar, want ik heb voor de overige attracties een hoop onderdelen binnen gekregen. Dus dan kunnen er een hoop updates volgen!