Wat kan je daar nu op zeggen. 🤔 Het valt wel op dat dit verhaal vrijwel nergens gedeeld wordt en dat lijkt meer op “we publiceren niks negatiefs”. 🤐
Toch is dit best belangrijk lijkt me en iedereen weet ervan, en zal ook vast een een mening hebben. Het draait tenslotte om meer en het had ook mij of jou kunnen gebeuren, en hoe zou je dan reageren?
Met deze uitspraak komt de Fam. Vale denk ik “goed weg” of denk je aan het slachtoffer? Nu kun je Vale ook een slachtoffer noemen maar toch is dat een heel ander verhaal en hebben zij ook hun “leed”.
Ik hoop voor het slachtoffer uit Wijchen dat hij een goede letselschade advocaat heeft en nog iets van zijn leven kan maken met wat hij heeft meegemaakt en verder het er mee zal moeten doen zoals het is.
Maar toch de dingen die zijn gezegd over de oorzaak doet me toch denken dat het anders had kunnen lopen en misschien wel niet had hoeven gebeuren.
Ze zeggen altijd de kermis draait gewoon door en dat zal nu ook het geval zijn en zijn er alleen maar “verliezers” in dit geval.