Alex Zoals de titel al zegt: div. Faller restauratie projecten aangeboden. Jaaaaaaaaaren geleden dacht ik ook aan deze hobby mee te doen, maar zoals vele dingen vergaat de interesse wel eens ergens in. Het gaat om het volgende: 1 Faller Reuzenrad met motor, een paar hekjes zijn afgebroken en 1 gondel mist een pinnetje om in het rad te hangen. 2x een Breakdance (1x met motor) 2x de Mondial Insider (1x met motor) 2x de Indiago met motoren en besturingskastjes 2x de Flipper met motoren 1 Rainbow met motor Bij meerdere sets zitten extra en/of nieuwe onderdelen. Alle stickervellen die er extra bij zitten plakken helaas niet meer. Ook extra enkele nieuwe onderdelen voor de Power Tower (2e versie). Wilde Maus en de Wellenflug (1e versie) Hetgene wat me nog leuk leek heb ik bewaard, maar ook daar zie ik de zin niet meer om dat op te pakken dus misschien voor de enthousiaste volgende dan maar die in de komende foto’s nog wat uitdagingen ziet. Heb je interesse, doe een leuk bod en stuur me een berichtje. Het is wel zelf ophalen, versturen gaat `m niet worden. 😉
Alex Raymond Een bericht sturen lukt mij dus ook niet. 😆 De sets staan ook op Marktplaats, je vind de advertentie hier: https://link.marktplaats.nl/m1690179224 Vanaf daar kunnen we wel berichten sturen.