![s1160986.jpeg](https://forum.kermisclub.nl/assets/files/2021-02-04/1612421107-337896-s1160986.jpeg)
Hallo allemaal,
De afgelopen paar jaar is er al een survey over wat de beste achtbaan van Nederland zou zijn. Dit jaar is er een survey bijgekomen over wat de beste darkride zou zijn. Nou zat ik te denken: wat is nou eigenlijk de beste kermis attractie van Nederland. Ik heb dus nog nooit zo’n survey gemaakt, maar het leek mij wel leuk om er mee aan de slag te gaan.
In Nederland hebben we heel veel attracties over de kermis reizen en ik vind dat als ik zo’n survey zou maken, dat ook alle attracties mee moeten tellen. Dat is nogal een opgave, en wil daarom eerst wat kleiner beginnen. Ook vind ik dat je een Big Apple baantje natuurlijk niet kan vergelijken met een grote thrillride zoals bijvoorbeeld de Sound Machine. Uiteindelijk wil ik wel een survey maken over de beste kermisattractie van Nederland, maar wil eerst nog wat tips en feedback over hoe ik dat zo eerlijk mogelijk moet gaan doen. (wil dan ook alleen het grootvermaak doen, maar of een Big Apple onder grootvermaak of kindervermaak valt is al een discussie op zich…).
Er zijn natuurlijk verschillende type attracties waar we er wel een aantal van in Nederland hebben reizen. Denk aan Polypen, Boosters, Afterburners, Trips, etc. etc.
Ik denk dat van die verschillende types het ook wel interessant is om te kijken wat nou de beste van dat type is.
Daarom wil ik gaan beginnen met…
Wat is de beste Break Dance van Nederland?
Je mag meerdere dingen meenemen in je beoordeling, denk aan de show, uitstraling, onderhoud, klantvriendelijkheid en natuurlijk de ritten zelf.
Je kan de survey nog t/m zondag 14-02 invullen. Daarna zal ik zo snel mogelijk de uitslag in dit topic bekend maken.
De link van de survey vind je hier:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeNo5IqOj5F4-XfgegTtJfRx5G8TYTU39jb6JnI0XX9NCTxaA/viewform?usp=sf_link
Dit is mijn eerste survey. Als jullie tips of feedback hebben, mag je dat gerust laten weten, dan neem ik dat bij de volgende survey mee. Als jullie ideeën hebben over attracties waar het interessant is om een survey over te maken, kan je dat ook laten weten. Denk zelf dat polypen, spookhuizen, boosters, trips, Funhouses, afterburners namelijk ook wel interessant zijn, dus als er suggesties zijn, laat maar weten.
Mocht je vragen hebben over de survey, laat het me dan ook ff weten.