Martijn-maramsp Ezra Jep, Goes gaat door! Met de turbo polyp sowieso. De operator van de turbo polyp (niet hans, maar die andere) heeft me verteld dat ze na Uden in Venray staan, en daarna in Goes
Buurman_Jasper Zo kijkend naar komend weekend zie ik alleen voor Nijmegen een kermis staan, is er elders ook nog wat kermis te vinden?
PeterCenturion Vergeet Echt niet. Ook Apeldoorn staat voor komende weekend (ik heb geen idee wat daar verpacht staat).
Jay-RideMaster PeterCenturion Ook Apeldoorn staat voor komende weekend Is er inmiddels al bekend wat hier staat?
Ralph2003 PieterRJ Dat lijkt me wel. Over Breda gesproken, er komt wel een grote winterkermis met o.a. Hell Raiders Booster, Rainforest Labyrinth, Heroes City XXL, Cocoon Rupsbaan, Autoscooter Crazy Cars, Extreme Trip, Beach Party en de Power Polyp.
LimBrabo-Wim PieterRJ op de website van de gemeente Breda staat dat de vergunning voor Bredase kermis gegeven is van 15 t/m 24 Oktober 2021.
Vincent Ralph2003 Dit betreft het Duursma Winter Event bij Breepark. https://www.brabantswinterfestijn.nl/ Najaars kermis gaat idd ook door over 2 weken.
Buurman_Jasper Kevin bedankt allen voor de tips! Toevallig de Propeller en Bungee nog ergens in het land? de Rock ’n Roll van Deinert heeft volgens mij ons land weer verlaten voor de Duitse thuisbasis
RoodwitterJeroen Steenwijk 20 t/m 24 oktober. in ieder geval aanwezig de Beach Party van Lars Gijsberts.
LimBrabo-Wim Vincent leuk initiatief, maar jammer dat het niet in de binnenstad is, paar jaar terug in het park en bij de kerk was perfect.