Onno Ik kwam op nu.nl een linkje tegen van een nieuwe reizende achtbaan. Schijnt dat hij een wereld tournee gaat maken. https://www.nu.nl/285098/video/splinternieuw-cruiseschip-met-achtbaan-komt-aan-in-rotterdam.html
Eddy Onno Schijnt dat hij een wereld tournee gaat maken. Ja en nee, dit cruiseschip is gebouwd in Finland. De achtbaan is onderdeel van dit schip. Het schip zal via Rotterdam en Barcelona naar Florida varen. Vanwaar het cruises uit zal voeren naar de Caribbean. Het zal dus zeker niet de wereld over varen Je kunt dus gewoon een achtbaan ritje maken op dit schip.
Onno Eddy Jij weet wel alles beter zeg !! Ooit Meegekregen dat elk Cruiseschip gemiddeld 5 keer in zijn bestaan van eigenaar veranderd… Weer een reden om hier niets meer te plaatsen. #kotsnijgingen Wat ben jij een walgelijk ventje Eddy
GhostRiderPeter Onno Gelukkig heeft enkel Eddy daar last van he ? đŸ˜‰ Maar om iemand dan zo te betitelen, puur op basis van zijn post’s? Kom Onno, ik had jou inmiddels wat volwassener verwacht he đŸ˜‰ Eddy Een ritje maken kan gewoon op deze achtbaan ? Ja als je eerst een peperduur ticket aanschaft voor een cruise đŸ˜‰ Geloof niet dat een stel gillende themeparkers hun coasterbingo ff af kunnen komen vinken đŸ˜† Daarbij komt dat de hele layout van de baan nou niet echt een Woohoooo gevoel oplevert. Leuk voor het pleb wat op deze schepen vertoeft, maar een gemiddeld pretparkje heeft meer thrill in huis.
Eddy Onno Jij weet wel alles beter zeg !! Ooit Meegekregen dat elk Cruiseschip gemiddeld 5 keer in zijn bestaan van eigenaar veranderd… Ja, dat weet ik wel, maar zoals jij het vermeld in je bericht is het dus niet waar.
Patrick Je kan ook op ieder slak zout leggen. Dat kan ook vriendelijker naar elkaar, geldt voor beide. Niets is zo veranderlijk als de cruise wereld qua schip locaties. Wel leuk dat het er op zit, zoals op andere glijbanen, buiten kartbanen.
Eddy GhostRiderPeter haha, nee daar heb je gelijk in. Ff snel een bingo scoren zit er zeker niet in. En een type voor zo’n dure cruise ben ik zeker niet, dus dat word hem zeker niet voor mij. Je hebt gelijk dat veel pretpark coasters meer thrill leveren, maar vergeet veel kermis coasters ook niet.