Lucvangool Ik denk een zeer welkome toevoeging voor de Nederlandse kermissen. Een unieke kinderzaak in elk geval
PeterCenturion Dit lijkt mij geen kinderzaak, maar een echte zaak voor de hele familie (opa, oma met kleinkinderen, bijvoorbeeld).
Ralph2003 Zoiets hebben we nog niet in Nederland. Net voor een leeftijd waarbij kinderen op de draaimolen zijn uitgekeken maar een Polyp of Wip nog te heftig is. Meteen bij het zien van deze prachtige zaak moest ik aan Toverland denken. Staat daar in die grote binnenhal ook niet iets vergelijkbaars?
Xxldasoriginal-Melvin Mooie zaak, hopelijk gaan we die veel zien volgend jaar. Hebben ze eigenlijk de ultimate nog in hun bezit?
Richard-Grunn Xxldasoriginal-Melvin De Ultimate is begin dit jaar verkocht aan de Duitse exploitant Meisel.
Micha Richard-Grunn in dit geval gaat mijn mening van mooie toevoeging naar zonde van deze mooie schommel
LimBrabo-Wim Is dit zo’n zelfde attractie als jaarlijks in Weert staat, Die Montgolfière van Zarnikau??
MartijnH LimBrabo-Wim lijkt het op maar dan met een soort wellenflugkrans dus kantelfunctie erop. Lijkt mij een prachtige aanwinst voor de Nederlandse (en Duitse?) kermissen
RoodwitterJeroen Hele mooie nieuwe zaak voor de Weijer. Een echte aanwinst voor de Nederlandse kermis! En ongetwijfeld zal er ook wel een enkele Duitse kermis aangedaan worden. De Ultimate stond ook wel een enkele keer bij onze oosterburen.
Jonathan Wordt dit nu een Nederlandse of Duitse attractie? Want alle tekst op de foto staat in het Nederlands, maar de contactgegevens en adres verwijzen naar Duitsland…?
Kevin-KJP Jonathan hij zal voornamelijk in Duitsland gaan reizen net zoals ze met hun Ultimate deden. Dus hij zal zo nu en dan ook wel in Nederland eens opduiken
Jonathan Oke dankjewel! Maar het wordt dus wel degelijk uitgebaat door Nederlanders dan? Of is de eigenaar een Duitser?