Roderic1986 Ik heb hem zojuist in Rheden bekeken. Qua paints ziet hij er prima uit! Het viel me alleen wel op dat de transporten gewoon dezelfde transporten waren als de andere autoscooter van Sterrenberg. Is alleen de middenbouw nieuw?
DannyR Roderic1986 meestal is middenbouw ook de complete scooter. Waarom zouden er ook nieuwe transporten bij moeten zijn? Die brengen geen geld in het laatje. Ben wel benieuwd waar de kassa voorheen bij hoorde als deze volgens jou niet nieuw is
John67938 Micha Foto’s komen er. Ga er zeker heen denk een vrijdagmiddag/ avond. Denk dat de kassa gewoon is van de Hot wheels scooter. Die was helemaal wit maar zou wel gespoten worden werd er 2 jaar geleden gezegt
Roderic1986 DannyR De kassa werd hiervoor bij hun andere scooter gebruikt. Sowieso zijn alle transporten op de middenbouw na van hun andere scooter. Die komt dit seizoen niet meer uit de loods en dus kunnen de transporten voor de nieuwe scooter gebruikt worden. Er komen wel nieuwe transporten, maar er moet eerst weer geld verdiend worden voordat het uitgegeven kan worden.
darryll Ik heb foto’s gezien. Ziet er mooi uit! Alleen had wel een ander thema verwacht bij de naam Ghost Rider.
Hamtaro-Youri Vraagje tussendoor, staat er verder nog iets aan grootvermaak in Rheden behalve die autscooter?
Micha Maurice ziet er idd netjes uit(al ontbreekt het net nog op de foto’s 😛) Nog wel wat kaal aan verlichting maar geloof dat dat helemaal goed zal komen
Roderic1986 Micha Dat lag nog in de aanhanger. Als alle verlichting erin hangt is het net een discotheek onder het dak.
John67938 Ik zie net op de fb pagina van de pandora polyp. Dat de “crazy beach wip” ook van Straub is Draait nu in Putten https://fb.watch/7bNm5AipUh/
Joordi John67938 Dus toch… De wip stond al een tijdje op hun terrein onder de noemer van onderhoud, maar hij is nu dus daadwerkelijk van Straub.
Micha In oktober 2020 heeft de mini zweef van jordy van Dam het land weer verlaten. Er komt iets voor terug maar wat en wanneer is nog onbekend.
Joordi Kleine bump: De Chamonix rupsbaan begint zich langzaam te hervormen naar Rock-Star Palace, nu kwam ik het onderstaande ontwerp tegen op Twitter: Als het eindresultaat net zo mooi wordt als het ontwerp dan mogen we niet klagen! 😀 Huidige situatie:
Distroyer-ashwin LimBrabo-Wim Waarom dan niet, als je goed kijkt op het ontwerp, is het onderfront op het ontwerp het nu huidige front. Kan goed zijn dat dit deel straks naar beneden klapt, en dat er dan een front bovenop wordt geplaatst.