Jay-RideMaster Jonathan Pirate Party – Athony Peeters Techno Power – Athony Peeters 2 nieuwe zaken voor België. Kan iemand me ff bijpraten? De Techno Power spreekt natuurlijk voorzich, maar wat gaat de Pirate Party voor zaak worden?
Ronald Jonathan als je dan praat over een update. De Break Dance is al in Nederland. De Power Surge is zelfs alweer naar Engeland en draait daar onder Vallentgoed.
Micha Ronald De breakdance komt nog steeds naar Nederland want heeft nog niet gedraaid De power surge Kan Dan wel in Engeland draaien dus komt weer naar Nederland 😛
DennisvO Micha Als je dan écht zo specifiek wil zijn, beide zaken hebben op eigen terrein gewoon gedraaid. 😛
DannyR Wat voor een Toren krijgt Boos? Er zou wel iets nieuws op komen wat de eerste in de wereld zou zijn. Gaat de andere toren dan weg bij Boos??
John67938 Als het een beetje meezit met de keuring gaat er binnen 3 wkn weer een nieuw groot vermaak in premiere….binnenkort meer
DennisvO John67938 Interessant, iets nieuws, iets dat we al hebben in het land, iets dat al aangekondigd is voorheen?
John67938 Met exploitant afgesproken om pas te zeggen als ie gekeurd is. Helaas.. .ik hou me daar aan . Weet zelf niet eens wat voor attractie, maar als het bij die naam hoort. Is het iets wat we hier niet hebben. Attractie komt uit Italië vandaan.
Micha John67938 als er een Facebook pagina is is die openbaar en kan je die toch prima delen Zeg dan niks…
John67938 larsdezwarte03 ja een bekende, heeft meerdere attracties. Maar die houden nog even voor me. Naam attractie is nu wel bekend, wou die nog niet doen, maar zag op me fb bij vrienden dat ie al geliked is
Joordi Niet te moeilijk doen, het is gewoon een openbare Facebook pagina: https://www.facebook.com/Ghost-Rider-NL-109731434684194