Peter Het ramp seizoen 2020 is teneinde laten we hopen op een normaal seizoen 2021. En bij een nieuw seizoen hoort ook het topic nieuw voor 2021. Ik trap af met de volgende zaken Time machine the coaster- Buwalda Breakdance no1- de Poorter
Jay-RideMaster Dance Jumper en Base Jumper zullen ook wel in 2021 op de Nederlandse kermissen verschijnen, neem ik aan.
Micha Van dam presenteert volgend jaar ook nieuwe wagens op hun autoscooter Number 1 Hier vallen ook een aantal drift scooters tussen. Uniek in Nederland volgens mij
DannyR Nieuwe zaak voor Moonen. En de Gebr Straub zou met een nieuwe zaak komen volgend jaar werd gezegt in 1 van hun filmpjes
Richard-Grunn Welke Break Dance heeft De Poorter overgenomen?? Hoop niet die van Hoefnagels, want een 2e Breaker no1 juich ik toe. Heerlijke machine.
Eddy Richard-Grunn Welke Break Dance heeft De Poorter overgenomen?? Volgens het geruchten topic de breaker van Simon uit België https://forum.kermisclub.nl/d/119-het-grote-geruchten-topic-2020/124
Tim Op facebook vond ik deze foto terug: Hopelijk krijgt deze nu de liefde die ze verdiend… Want laten we eerlijk zijn… Deze break Dance was niet meer om aan te zien.
UpwegoRobert Ik vind de achterwand niet mooi, maar de gondels zien er wel mooi uit. Fijn dat deze breaker binnenkort in Nederland te zien is!
Koen De nr 3 uit Belgie van Lauwers zeker? Deze staat al enige tijd te koop namelijk. Optisch genoeg aan te doen maar technisch is deze wel zeer OK zover ik weet.
Micha Koen vond hem vroeger apart maar wel mooi met die rasta man met spiegelbol. Maar die is de afgelopen jaren zeer afgegleden afgelopen jaren qua looks.