Alex De Funtime Rocket (ex-Goetzke/DE) en de Top of the World [Starflyer] (ex-Bodet & de Poorter/BE) zijn beide verkocht aan "Global Events & Attractions. Dit bedrijf is het voormalige “M&D Events” en behoort tot de Fam. D Taylor Sr&Jr uit Schotland.
Eddy Zo, dus de rocket bestaat nog na al die jaren. Ik dacht dat die verbouwd, verschroot of verkocht naar Verwegistan zou zijn.
Alex Eddy De Rocket stond in de USA, Myrtle Beach Pavilion Action Park en stond al voor langere tijd te koop.
Eclipse-Randy Ik vind het jammer voor België dat de Top of the World vertrekt. Ik zag deze zweefmolen voor het eerst dit jaar in Hasselt en ik vond hem er niet verkeerd uitzien! Hij is nog best hoog. Volgens mij was dit ook de enigste hoge zweef in België. Buiten de bezoekjes die de Around the World van Dauphin-v/d Beek weleens heeft gedaan ergens bij de kust in België dacht ik.
Eddy De hier vast wel bekende Rocket, welke ooit van Goetzke was, komt weer terug naar Europa. GEA Global Events & Attractions heeft deze zaak gekocht en binnenkort zal die al verscheept gaan worden naar de UK.
Alex https://forum.kermisclub.nl/d/648-funtime-rocket-top-of-the-world-starflyer-voor-gea-schotland Zoals eerder gemeld. 😉
Roderic1986 Ik heb de rocker nog gezien in Myrtle Beach. Verbazingwekkend dat deze nu weer terug naar Europa komt aangezien er veel werk in zal zitten om hem weer echt goed werkend te krijgen, laat staan qua verlichting/decoratie.
Alex Jonathankermisfan Deze enigste in z’n soort stond op de Hoppings ja, z’n 1e debuut op Engelse grond na een bezoek in Spanje.