Ondertussen op de toxic Facebook pagina
https://fb.watch/gldRrynoTB/
Lijkt op een pegasus technical park
Ondertussen op de toxic Facebook pagina
https://fb.watch/gldRrynoTB/
Lijkt op een pegasus technical park
Dat is wel heel vet, zeker nu we de sound machine verloren zijn.
Jort82 Het lijkt er niet op, het is een Technical Park Pegasus 30
Wederom een oude bestaande machine die nieuw leven ingeblazen wordt door Niek en zijn team
Gaat weer een fraaie machine worden
GhostRiderPeter technical park pegasus 30? echt? Mijn liefde al 4 jaar? echtwaar? Als vel dan ben ik heel positief opgewonden, echt…
GhostRiderPeter waar komt deze machine vandaan? Heeft hij een tijd in de opslag gelegen of is hij tot de aankoop op reis geweest?
is het misschien deze? ja die foto is van 2019 jaar, maar als deze is, dan het is misschien nniet belangrijk of ze nieuw is of niet.
Gaaf hoor, ziet er uit al een machtig mooie machine
Zou mooi zijn als het een Pegasus is.
DannyR
Op internet is niks te vinden over dit exemplaar.
Waar deze vandaan komt is weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij kwam deze uit Amerika.
En heeft deze daar enige tijd in opslag gestaan.
Al met al, een verdomd goede aanvulling.
Zeker na het wegvallen van de soundmachine.
dus deze echt niet?
Joshua1986 Op internet is niks te vinden over dit exemplaar.
Iets beter zoeken, er is wel degelijk info over deze bewuste Pegasus 30 te vinden
waar dan
GhostRiderPeter dan zal dit een andere zijn peter. Over deze (energizer) is niets te vinden op internet.
Ik ga niet snel een discussie aan met jou, aangezien je ook over veel kennis beschikt.
Echter is er letterlijk gezegd dat over deze zaak niks op internet te vinden is (op dit moment)
adela
Deze is het inderdaad niet
GhostRiderPeter je kunt het ook gewoon delen met diegene die erg enthousiast zijn over deze zaak
DannyR iedereen met een kloppend hart? Haha
Vraag me af als er niks van te vinden is hoe een exploitant het wel kan vinden…
Via via is er heus wel een link te leggen ergens heen. Fabrieken als KMG etc weten best wel wat er in de wereld te koop is kwestie van vraag en aanbod.
Kevin nu praat je over 2 verschillende dingen. Kmg is iets anders dan menig mens.
En ook kmg weet niet overal alles te vinden hoor.
Ze weten van 90% de kmg zaken aan te wijzen (denk ik), maar zaken van de “concurrenten” zal hen niet zoveel interesseren.
Exploitanten onderling weten uiteraard meer dan ons (liefhebbers) maar er staan nog genoeg zaken te verstoffen in loodsen die een nieuw leven kunnen krijgen na wat liefde
Kevin Vraag me af als er niks van te vinden is hoe een exploitant het wel kan vinden
Omdat zoals Joshua al aangeeft er meer is dan enkel internet als bron daarvoor
De beroemde wandelgangen o.a. en meer van dat soort vijvers waar uitgevist kan worden