GhostRiderPeter DannyR Ik zie de humor er wel van in, vooral omdat enkel een linkje naar de fb pagina van de Toxic waar gemeld wordt wat hier al een poos eerder is vermeld. Het voegt niets toe dus zien we het nut er niet van✔️
Joshua1986 @GhostRiderPeter wat je wel of niet wilt zien. Serieus? Ik heb gelezen dat zulke opmerkingen gemeen zijn… DannyR En dan iets over mij zeggen haha Zelfs dn peter doet/zegt het!
Joshua1986 GhostRiderPeter misschien zag adela er wel het nut van in? Ik denk het haast niet maargoed
adela Joshua1986 tot nu toe waren ze het alleen informatie van forum geweest, maar als ik het kan lezen op facebookpagina van Toxic, dan het is voor mij al echt officieel.
GhostRiderPeter adela Dus als je het hier leest is het maar onzin, pas als je het leest op de fb-pagina is het oke? De berichten hier werden ook gedaan vanuit dezelfde bron, wel graag alles lezen en niet selectief wat je wel of niet wilt zien.
Eric adela Ik zie op facebook Niet raar opkijken als je hier ‘gemene’ of ‘rare’ opmerkingen over krijgt aangezien iedereen hier weet dat je blind bent. Het wordt tijd dat je inziet dat het misschien beter is om woorden die met ‘zien’ te maken hebben achterwege laat.
Eric Ban for Life user Eric Of misschien worden we al die tijd al in de maling genomen😅 Eric schreefNiet raar opkijken als je hier ‘gemene’ of ‘rare’ opmerkingen over krijgt aangezien iedereen hier weet dat je blind bent. Het wordt tijd dat je inziet dat het misschien beter is om woorden die met ‘zien’ te maken hebben achterwege laat. Het is maar hoe je het bekijkt !! 🤣 wie neemt nu wie in de maling 😉
Kevin Svenjj https://www.facebook.com/hydeparkwinterwonderlandunofficial Op deze pagina komen bijna dagelijks transport updates.
Micha corwin die foto is al wat ouder en staat daar gewoon in Nederland bij de loods. Kan je dus van deze foto af niets over zeggen
Distroyer-ashwin Peter Excusses. Werd gedeelt op facebook met kop winterwonderland Was nog vroeg vanochtend 😅