adela Micha ik weet alleen, dat toen ik op de attractie ben ingestapt, dan de gondel heeft gezwaait. Op top scan het is zoiets niet.
Guy-Gijs Ik heb zowel de grote Pegasus ooit op de kermis in Parijs gedaan als ook de Black Out van Störzer en vond de rit van de grote Pegasus echt veel aangenamer. Het is wel zo lang geleden dat ik niet meer weet of de arm echt in elke positie stilgezet kon worden. Ik stap hoe dan ook weer graag in als de Energizer klaar is.
Joshua1986 PeterZeeland première is aangekondigd voor Best. Laten we hopen dat deze prachtige zaak tijdig klaar is.
PieterRJ PeterZeeland Ik ze PeterZeeland Ik heb er bij Best overheen gelezen. Daarom zei ik gelukkig ook ‘denk ik’… 😂😂😂
Joshua1986 Micha serieus? Je weet dat den helder 7 juli start, en best op 5 juli stopt? Aangekondigd is dat deze zaak in Best in première gaat. Niek kennende komt dat ook wel in orde, wacht het rustig af en ik kijk er naar uit om er in te gaan
Micha Joshua1986 nee dat weet ik niet Data van kermissen boeien me vrij weinig als ik er niet heen ga