Kevin-KJP Aangezien er anders soms te veel voorbij komen, dacht ik, ik maak een grote kermisfilmpjes topic. Zo maakte ik in Weert een operator view bij de Chaos van Toon van de Weerdt
RollingBear-Rens Het jaar zit er weer bijna op, dat betekent dat de top 10 van attracties van dit jaar weer klaar is!
Maurice Ik zal hem hier ook nog even plaatsen, mijn filmpje van de Soundmachine. Een attractie waar ik echt kan genieten van de show;
Kevin-KJP Ook ik heb nog wat filmpjes van Weert **Operator View van de Fire Ball van Stroucken ** Offride van de SoundMachine van Hoefnagels Operator View van de Devil Rock van Sipkema-Klemm
Niels Kevin-KJP **Operator View van de Fire Ball van Stroucken ** Ik zie een ander filmpje dan hier is omschreven? 😅
Michaelkermisliefhebber Zojuist een filmpje over de Soundmachine online gezet. Een mooie showrit met nog een operatorview en klein stukje interview in verwerkt.
Michaelkermisliefhebber Het jaar is bijna ten einde en dan maak ik elk jaar een kermistransport compilatie. Een video met daarin alle door mij gespote kermistransporten op een rijtje gezet. Een mooie video voor de transport liefhebber.
Michaelkermisliefhebber Op de kermis in Avenhorn heb ik een operatorview gemaakt bij de Triple X. Een kijkje achter de schermen in de kassa en ook word er uitgelegd hoe het besturingssysteem werkt.
Michaelkermisliefhebber Het jaar is bijna ten einde en dan maak ik elk jaar een kermistransport compilatie. Een video met daarin alle door mij gespotte kermistransporten op een rijtje gezet. Een mooie video voor de transport liefhebber.
Michaelkermisliefhebber Een interview met kermisexploitant Maykel de Voer over de coronacrisis, winteronderhoud en nieuwe investeringen. Ik had geen idee waar ik dit filmpje moest delen hierzo maar in dit topic is het altijd goed😁