Ik ben er gister geweest met iets teveel verwachtingen denk ik.
Na een rit van 1,5 uur aangekomen en het gevoel was gelijk waar ben ik beland. Een stukje Duitsland waar ik nog nooit geweest ben en in een hotel dat de geur had van vele jaren geleden alsof daar ook lange tijd nooit iemand geweest was. Via wat gangetjes de zaal gevonden die je vanuit meerdere ingangen kon bereiken en eens kijken wat het is.
Meerdere modellen al eens eerder gezien dus Maar een paar foto’s. Voor de 1 of andere reden was dat enthousiasme niet zo groot om een compleet verslag te maken. Meer ook vanwege de compacte zaal, het hoge gehalte oudere bezoekers en meerdere camera’s die wel erop los schoten. En niet ieder model viel in mijn smaak van wauw daar moet ik een foto van hebben. 🤭
De module/stand van Micha zag er gaaf uit! Of moet ik nu “plaque” zeggen? En daar had ik wat meer foto’s van moeten maken. ☺️ De Calypso en Inversion XXL zijn net als de rest schitterend gemaakt. Evenals de grote stand van Stephans Kirmeswelt. Daar een babbeltje over penningen verzamelen gehad met als uitkomst dat die hobby uit de klauwen loopt qua investeringen. 👎🏼 Hij heeft er veel meer voor over als dat ik nog heb dus dat geeft nadenkwerk over mijn verzameling. 💰
De Nederlandse beurzen hebben wat meer leven in de brouwerij vergeleken met deze en misste ik wat andere bouwers in de kermis categorie die ik graag zou willen zien.
Misschien kom ik die weer eens elders tegen en was Oer wat minder voor mij persoonlijk. Maar wel 1 waar ik nu eindelijk eens geweest ben. Missie geslaagd dus afstrepen!