Kermisfan-Olaf Diverse kermissen vinden geen doorgang helaas. Nu zou ik bijv. zelf waarschijnlijk ondermeer in Eindhoven te vinden zijn geweest. Een initiatief van Frans Stuy en Jean de Vries leidde tot de Mega Zomer Kermis bij het Gelredome in Arnhem. Het stadion van Vitesse, waar ik normaal alleen kom als mijn cluppie er op bezoek moet. Het is een soort van pop-up-“kermis”. Bij de entree vul je je gegevens op een blaadje in. Je verklaart daarmee geen klachten te hebben en niet positief te zijn getest op corona voor minimaal de afgelopen drie weken. Je desinfecteert je handen en je levert het blaadje in bij de entree. De “kermis” ziet er qua aanbod van attracties goed uit, een mooie mix met voor ieder genoeg keuze. Vanmiddag was het helaas niet zo druk, nadat het gisteravond wel aardig was wat ik zo op een live vlog zag via Facebook. Niet dat ik er een grote drukte verwachtte vanmiddag maar het moet allemaal nog wat op gang komen en de mensen in Arnhem e.o. moeten wellicht nog meer bekend raken ermee. Aan het aanbod ligt het niet overigens, dat is zoals ik al zei prima.
Kermisfan-Olaf Tot zover de foto’s vanuit Arnhem. Je kan er nog naar tot t/m zondag 23 augustus. Kom je met de auto dan kost parkeren € 5,00.
Micha De ton van de starwars ziet er super uit. Maar ik snap niet dat het front nu nog niet gerepareerd hebben
darryll Wim Moment opnames. Zie artikel in de Gelderlander over de drukte in de avonduren: https://www.gelderlander.nl/arnhem/kermisplezier-bij-gelredome-doet-coronavirus-vergeten~a469eb56/
Roderic1986 Wim Deze kermis moet het van de avonden hebben. Overdag is het te warm (er is weinig schaduw op dat terrein).
Wim Dat is beter ja. Ik heb veel foto’s voorbij zien komen waar weinig bezoekers lopen. Foto’s van de avond had ik nog niet gezien.
KermisfreakDavy Gisteravond ook in Arnhem geweest. Gisteravond was het lekker gezellig druk. Ben rond 22.00 uur naar huis gegaan. Buiten de hekken bij de ingang stonden mensen nog in de wachtrij te wachten om naar binnen te gaan. Persoonlijk vindt ik deze kermis goed te doen betreft carona maatregelen. Beter dan in Tilburg. Dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.