PaulFeesttent Ik vreesde dit jaar de kermis te moeten missen doordat de griepepidemie mij vatte. Dat zou de eerste keer in ruim 30 jaar zijn. Maar hoe meer ik de foto’s zag en aan de sfeer dacht voelde ik mij steeds beter. Dus besloten wij vanavond van Arnhem naar Bocholt af te reizen. Wel 20 minuten vertraging vanwege de grenscontrole. Even regen onderweg, maar in Bocholt hele avond droog. Op de maandagavond iets minder feestgedruis en je kan normaal lopen. Van vroeger weet ik nog dat vooral de maandagmiddag flink gefeest wordt. Na het eten van het heerlijke ijs van Schmallhaus, eis wie sahne, de ronde gelopen. En wat is de Petersburger Schlittenfahrt toch populair. Zo vol heb ik de gondels van de Booster of Take off hier nooit gezien. Bijna non stop volle bak. Maar past ook op deze kermis waar jong en oud zich vermaakt. Er zijn al veel foto’s gepost hier, dus ïk heb het op een aantal sfeerfoto’s gelaten.
GhostRiderPeter PaulFeesttent Zo vol heb ik de gondels van de Booster of Take off hier nooit gezien. Frau Burgdorf deed er dan ook wel der best voor zeg maar, niks handy is belangrijk en oei… een microfoon, eng daar praat ik niet door 😁 Pracht zaak, top exploitatie en dat loont zich✔ PaulFeesttent Maar hoe meer ik de foto’s zag en aan de sfeer dacht voelde ik mij steeds beter. Kermis is helend he 😉
George Bedankt voor de foto’s allemaal. Qua sfeer samen met Soest en Bremen toch wel een van mijn favorieten in Duitsland!