Vrijdag avond een bezoek gebracht aan Bocholt waar het goed druk was. Door enkele afzeggingen was het qua attractie aanbod een wat mindere editie, maar ondanks dat stond er werkelijk waar weer een pracht kermis. Ik vind dit ook dit jaar weer de mooiste kermis die ik bezocht heb, en dat is niet zonder reden. Goede attracties (ondanks dat het een redelijk standaard lijstje was), drukte, fijne sfeer, mooie locatie, veel lekker eten… Dit is misschien wel de Duitse kermis op zijn best.
Dat de Booster van Ahrend niet is gekomen vond ik zelf wel een grote telleurstelling gezien ik die al jaren op mijn lijstje heb staan en het er steeds niet van komt voor me. Voor mij persoonlijk ontzettend jammer.
Echter stond er als vervanger de Petersburger Schlittenfahrt van Burgdorf, en man, wat is dat een prachtige attractie om te zien. Misschien wel de mooiste attractie die ik tot op heden ben tegengekomen. Is er iemand die toevallig weet hoeveel lampjes er op die zaak zitten?😜
Maar goed, ik kan nog zoveel zeggen over deze pracht kermis, maar beelden zeggen uiteindelijk veel meer dan woorden, dus…

Wacht met posten, er komt nog meer aan!