DirkJeroen Vandaag even in Rotterdam wezen kijken waar nog niet veel activiteit is voor de komende kermis.
Ralph2003 Normaal valt Breda toch altijd gelijk met Rotterdam? Is Rotterdam dit jaar laat of is Breda gewoon vroeg? Of is het zo dat ze samenvallen eens in de 6 jaar ongeveer?
Dennisdekermisfietser Vandaag een ronde richting het westen met 3 kermissen vlak bij elkaar de eerste is Rotterdam. Het was hier rustig tussen 14.00 en 15.00 door de buien. Er zullen vast meer reportage makers komen hier als het gezelliger is hahahaha. Van mijn kant een paar foto’s vanuit funhouse Adventure Bay….
Marcootje Dennisdekermisfietser mooie fotokes vanuit Rotterdam…… Vergis ik me of is deze najaarskermis nu een van de betere editie’s sinds jaren ???
John67938 Dat je niet gelijk ook die andere kermis in Rotterdam op het Noordplein heb bezocht. Maar petje af voor je alles op de fiets en ook nog met dat natte weer van nu. Ik denk voor mijzelf geen kermisen bezoek meer dit jaar.
Dennisdekermisfietser John67938 Noordplein kwam ik deze week ook achter maar die duurde als het goed is maar t/m vrijdag😉
Marcootje GhostRiderPeter Oke dan… Dat kan natuurlijk he 😜 Maar afgaande op de foto’s die ik voorbij heb zien komen had ik de indruk dat deze editie toch wat beter was dan afgelopen jaren. Maargoed…. Een mens kan zich vergissen he 🤣🤣🤣
DirkJeroen Gistermiddag voor de regen even in Rotterdam wezen kijken. Er staat best een mooie kermis. Waarschijnlijk omdat het nog vroeg is net na 13:00 uur is het nog niet bijzonder druk.
DirkJeroen Vanavond nog even in Rotterdam bij de laatste transporten en afbouw werkzaamheden wezen kijken. Voor Nederland waarschijnlijk de laatste kermis van dit jaar. Gelukkig zijn de meeste kermissen in de zomer met licht en beter weer. Op naar seizoen 2026!
StarlightRangerTonnie DirkJeroen wij pakken voor het eerst Soest mee zaterdag , dat is voor u en mij de laatste .
DirkJeroen StarlightRangerTonnie Zeg alsjeblieft jij! Soest is niet de laatste, waarschijnlijk op de terugweg nog Dinslaken