Dennis De meeste oliebollenkramen verschijnen weer op hun vaste plaats, ik heb de eerste alweer gespot Oliebollenkraam Heistek - koog aan de zaan
Joshua1986 Dennisdekermisfietser toch aardig geld voor n oliebol! Vind 1.20 op de kermissen al vrij absurd
Marcootje Joshua1986 Een bolletje voor bijvoorbeeld €1 zullen we niet meer tegenkomen ben ik bang. De prijs tussen de €1.20 en €1.50 is tegenwoordig vrij normaal voor een oliebol volgens mij. Als ze boven de €2 uitkomen ( wat ik ook al ben tegengekomen) vind ik dit een absurde prijs en laat ik het bolletje lekker liggen voor iemand die het wel wil betalen.
Alex Joshua1986 Afgelopen kermis Nijmegen, kraam van F. Geven een bol los 2,- , 10 voor 18,- , en iedere gevulde bol 5,-. Ik zeg ff niks verder. 🤦🏼😵
DannyR Joshua1986 daarom kunnen ze ook mooie nieuwe kramen laten bouwen en dikke trucks ervoor zetten
Dennisdekermisfietser Bij het tuincentrum in Baarn een kraam van de Poorter. Hier 1,25 per bol. Het wordt steeds beter😜
Dennisdekermisfietser Bij het winkelcentrum in Zoetermeer met een heel verhaal op de zijkant over het ontstaan van de oliebol…….