Rm-funfair-leondv Vandaag heb ik de kermis in Gesmold bij Melle in Duitsland bezocht (voor het 3e jaar op rij) Dit kleine dorpje nabij Osnabrück heeft altijd in september de kermis staan Dit jaar staan er o.a Breakdance Wingender - Chaos pendel en Dave jones Delirium Jansen. Helaas heeft deze kermis 3 afzeggingen gehad van Robotix - schock wave en intoxx. Al met al staat er een mooie dorpskermis hier die voornamelijk in de avond heel erg druk is (ook is de sfeer hier vrij goed) en de zaken zijn van wat ik wel eens heb gehoord tot soms 3 a 4 uur snachts doorgaan hier. Ik bezoek deze Kermis eigenlijk o.a voor de breakdance die ik niet heel vaak zover weg zie van waar hij normaal reist in Hessen voornamelijk.
Dennisdekermisfietser Rm-funfair-leondv chaos pendel is toch wel een uniek ding, mooi dat je die wel gezien hebt ondanks de afzeggingen 👍
Rm-funfair-leondv Dennisdekermisfietser inderdaad is een zeer mooie attractie en zeker voor een dorp als Gesmold een echte topper. Ook stond hij een beetje in een dal waardoor hij iets lager leek want Gesmold en omgeving is nog best heuvelachtig🙂