Niels Ralph afgelopen zaterdag avond ook op de kermis in eindhoven de gekste geweest 😀 Het kassahok bij het Rad zat goed vol inderdaad. 😉
GhostRiderPeter Dennisvb Sneue reactie, maar lekker anoniem bashen is leuk he ✔ Als die er allemaal in hadden moeten zitten waren acht hoeken niet genoeg geweest, een afvoergootje voor het kwijl nodig geweest en was er van kaartjes verkopen niks gekomen 😉
Dennisvb GhostRiderPeter ah ja das juist, jullie alleen mogen sarcastisch zijn….nog zo’n goei eigenschap 👍
GhostRiderPeter Dennisvb Ja, zoals voor mij als voor jullie blijft dat moeilijk te zien op een forum Dennis 😉 Touché bij deze dus, let op geen sarcasme, een serieuze reactie ✔
Hamtaro-Youri Niels Overigens vind ik de opstelling anno 2025 te voorspelbaar. Zaken als Chaos, Break Dance, Snow Jet, Achtbaan en Power Wave mogen wel eens verplaatst worden voor de nodige vernieuwing, er zijn mogelijkheden genoeg daarvoor. Helemaal mee eens, zou best leuk zijn als de opstelling is wat door elkaar gegooid zou worden.
GhostRiderPeter Hamtaro-Youri Organisatie van Hilaria is vrij stug, lees niet voor veranderingen vatbaar. Uiteraard ben ik het met beide heren eens, er zijn punten voor verbetering en verandering.
GhostRiderPeter MartijnH deze kermis blijft ’s avonds toch het mooiste. Eens, Hilaria is een echte avondkermis, dan heeft de locatie wel wat tussen de bomen, al eerder gezegd als ze nu de hoge spullen eens wat op een opener plek zetten dan is dat helemaal top.
EmielParkrides de 10 dagen Kermis zitten in Eindhoven erop. We pakken de avond mee met de afbouw en starten weer in de vroege ochtend om te kijken hoe het allemaal loopt `` `` ``