ColinH66 DjnickMaastricht Dat vind ik wel een bijzondere zet eigenlijk. Zomaar je thuis gemeente laten schieten voor Echt. Of het moet natuurlijk vanuit de organisatie komen
Svenjj ColinH66 Boy Boers heeft hier in de Gemeente volgens mij wel de nodige credits. Een paar weken geleden stond er in Oud-Geleen bijvoorbeeld een nette dorpskermis (mede) dankzij hem. Het zal in goed overleg zijn gegaan, maar ik ben wel benieuwd naar de vervanger.
Nico ColinH66 de Cocoon heeft al vaker niet in Sittard gestaan dus zo vreemd is dat niet. De Cocoon staat al sinds 1996 in Echt en iets met een contract.
ColinH66 Svenjj Dat vermoeden had ik ook al. Ben ook zeer benieuwd, we gaan het zien wat er volgende week oprijd. Kan nu al niet wachten tot de opbouw
ColinH66 Nico oh bedankt voor de info. Zo lang ben ik nog niet actief kermis fan 😅. Maar dan vind het wel nog een beetje apart waarom hij zich dan wel heeft ingeschreven bij Sittard terwijl hij een contract heeft met Echt. Maar nogmaals ik ben nog maar een groentje en heb totaal geen idee hoe het verpachtingssysteem werkt. Bedankt voor de info!
DjnickMaastricht ColinH66 Ook in Sittard zal er sprake zijn van een contract of automatische plaatsing waarschijnlijk waardoor deze situatie eens in de zoveel jaar ontstaat.
Svenjj Voor de liefhebbers is de Webcam op de markt nog altijd gratis te bekijken via https://webcamsittard.nl/#markt-overzicht De ‘olifantjes’ staan al klaar om op te bouwen op hun vertrouwde plek.
Svenjj Moest even in het centrum zijn. Even vergeten dat het al zo vroeg donker is, dus verwacht er niet te veel van, maar er staat al het een en ander:
Svenjj DjnickMaastricht ik zag nog geen vervanger vanmiddag. Ik zou eerlijk gezegd ook niet meteen weten waar ze die nog kwijt kunnen. Naast de Booster komt de Maximus neem ik aan.
ColinH66 Svenjj ik ben er nu, speedway wordt de vervanger. En komt naast de booster Verder nog geen maximus gezien. Misschien op de markt?
Svenjj ColinH66 ja, of die dan nog komt? Voor zover ik weet zat er niets tussen Weert en Sittard. Dan had ie er al lang en breed moeten staan.